Alla inlägg den 23 maj 2009

Av bfalk - 23 maj 2009 13:44


Ja, jag lever ju fortfarande. Jag har fått i mig en kopp té och en liten macka, men jag känner hur det vrider och vänder sig i magen. Jag vill inte ens tänka på hur det varit om jag faktiskt hade gått ut igår. Mamma ville det, men jag kände i hela kroppen att jag orkade inte fast det var lockande. Jag satt istället vid datorn och spelade olika spel, blev förbannad för att det går inte att spela på en bärbar dator och så kollade jag på tv. Skulle se en film med Heath Ledger, som gick ganska sent men blev väldigt trött och seg så jag la mig i sängen istället. Det är väldigt olikt mig att gå och lägga sig vid 23, på en fredag! Men jag måste erkänna att det var skönt, ibland behövs det oxå! Jag låg där och började läsa Jenna Jameson's bok, för andra gången. Det var ungefär ett år sedan jag läste den första gången. Den är väldigt lång, men väldigt bra. Författaren Neil Strauss har även skrivit böcker tillsammans med Mötley Crüe och Marilyn Manson. Boken är väldigt detaljerande, jag förstår inte hur man kan komma ihåg allt så väl om man levt ett liv som Jenna.. Men kan man så kan man, antar jag. Alla har ju inte ett minne som en guldfisk, hehe.


Jag känner mig hur seg som helst, min nässpray funkar inte så jag antar att det är allergin som lurar mig igen. Jag börjar bli less, men vad ska man göra? Man kan inte trolla bort sommaren, trots att jag får en känsla av att den aldrig kommer att komma. Det ser ut som att det ska börja regna vilken sekund som helst och får någon timme sen hörde jag åskan. Jag gillar åskan, ibland. Ibland blir jag rädd. Men på nått sätt är det mysigt med spöregn och åska, helst ute i stugan - i friggeboden :) Jag längtar dit må jag säga, till lugnet.

Jag har nyss kollat på filmen The break up, jag gillar Jennifer Aniston's filmer. Men det är lite läskigt hur mycket man känner igen sig i den filmen.. Hoppas det inte blir så igen bara.

Idag blir det tvättning för hela slanten, hoppas jag orkar att springa fram å tillbaka bara ;p Ska nog duscha lite och börja skriva om demens oxå. Jag har även en uppgift i samhälle, men min käre lärare skickade fel hemtenta.. Nervös eller nervös? Panik eller panik? Aja, det är ju inte mitt fel trots allt.

Jag är jätte sugen på att se på Night at the museum.. Ska nog höra med mamma om hon oxå vill se den, så det blir en lugn kväll. Kroppen min är inte med på noterna riktigt.


Nej, nu måste jag sluta skriva så jag försöka göra någon nytta..


kram&puss

Av bfalk - 23 maj 2009 12:16


Fan, vad jag är förkyld!!

Faaan, vad jag mår illa!

Det är ingen bra dag idag, ska bara gå och avlida lite. Brb.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards