Alla inlägg den 26 maj 2009

Av bfalk - 26 maj 2009 10:48


Nu har jag verkligen varit 'hurtig', igår gick jag till och från skolan och idag gick jag till skolan oxå. Det börjar ta sig alltså.. Jag går faktiskt hellre, för jag behåller piggheten, när jag åker buss blir jag skit trött :p

Just nu sitter jag i datasalen på skolan, har just skrivit klart min uppgift om demens. Nu har jag bara en hemtenta kvar, som ska vara klart på fredag.. Jag känner att det har varit alldeles för mycket plugg nu, jag blir väldigt lätt irriterad och såklart trött. Men jag ska försöka, något annat kan jag inte göra. Jag hoppas bara att jag klarar den!


Min allergi blir bara värre och värre, mamma hade läst på internet att man blir väldigt trött av det och det känner jag av. Hon kallade mig kärring igår för att jag alltid sover middag, haha. Måste köpa medicin nu när mer pengar rullar in, då kanske jag mår lite bättre.

Imorn är det mösspåtagningsfesten, ska gå ut med mina vänner då, förfest å krogen :) Kommer nog bli riktigt roligt. Frågan är hur man ska komma upp på skolan dagen efter.. Haha, det får man se då så att säga.


Nu kurrar verkligen min mage, må Vicky vara klar med arbetet så jag får gå och käka snart!

Föresten, jobbar min första helg till helgen.. Woho! Det ska bli spännande.

Nej, nu har jag inte mycket mer att skriva.


på återsèende pusspuss&kram

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards