Alla inlägg den 2 juni 2009

Av bfalk - 2 juni 2009 18:01


Så skulle jag nog kunna sammanfatta birsta city. ÅÅÅÅÅh jag tycker inte om det stället alltså. Jag kommer in i någon koma av alla hemska lampor och alla konstiga människor. Jag blir helt slut. Fula kläder är det där oxå. Inga skor hittade jag heller. Hittade dock ett par jeans på rea som satt så jävla bra att jag var tvungen + en skit snygg tshirt. Sen var det nog inte så mycket mer. Fixade student plakatet, världens töntigaste gubbe i affären. Jag ville gå under jorden.

Jag fick ont i fötterna, mamma fick ont i ryggen. Vi satt där som nå fån efter att vi hade handlat på willys. Nej, jag håller mig nog till stan och deras affärer.

Men nu har jag nog nått botten, jag blir så sjukt less på att gå runt och vara trött hela tiden!! Jag är trött från det jag vaknar till ungefär 22.59 (mammas uttryck) då jag blir alldeles hyper och dansar och har mig. Men att vara såhär trött hela tiden tar på krafterna faktiskt, det blir inte bättre av allergi medicinen eller att man tar en powernap. Man får väll vänta ut det antar jag.. Mamma var så söt när vi åkte hem, "det är så synd om dig gullet" och så pussade hon på huvet, haha <3


Ikväll bjuder huset på fin mackor, ni vet med ägg, räkor, gurka, majonäs och sånt. Mackor som kostar nästan 100 spänn på en uteservering. Men här är det gratis serru! Sen ska jag lätt käka päron och philadelphiaost, det är mumma.

Igår fick jag hem filmen Milk, har velat sett den så länge. Lär ju bli så att man kanske ser den ikväll :)

Nu har jag inte mycket mer att tillägga till mina damer och herrar.


kram&puss

Av bfalk - 2 juni 2009 12:02


Nu sitter jag här med en proppfull mage, proppfull av goda mackor och tè! Hell yeah! Snart ska jag fixa till mig en smula sen blir det då birsta. Mamma ska fixa plakatet till studenten oxå, jag är så bra så jag fick välja själv vilken bild hon ska ta. Hoho.


Nej, nu måste jag börja röra på fläsket!


kram&puss

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards