Alla inlägg den 5 juni 2009

Av bfalk - 5 juni 2009 14:13


Ja, alltså - jobbat min första kväll/natt på jobbet BAKIS. Haha, helt otroligt. Tur att man får sova på natten (även fast jag inte sov så bra) men ändå, jag hade inte klarat en vaken natt!

I onsdags var det den här: ska bara gå å ta en afterwork.. Typ 2 cider. 

Det gick inte som vi tänkt oss, men det var såååå sjukt kul! Senare in på kvällen kom även Sara och Milla, det var oxå roligt :) En bra, oplanerad utgång. Det brukar ju hända då och då och jag blir aldrig besviken! Men just innan dallan hade stängt så fick jag ont i magen och jag blev super hungrig, gissa om jag var glad när jag kom hem? Men den natten blev det nå tok med magen, som har kommit då och då sen dess. Det är lite jobbigt när det gäller magen, man kan inte göra något åt det riktigt. Aja, på torsdagen var jag ju då bakis. Tur att jag fick komma lite senare, så jag kunde vila upp mig lite. När jag kom ner på stan så köpte jag värsta bakisgrejorna: pan pizza, cola och en skvallertidning! Efter det så vandrade jag då till jobbet.. Det gick bra faktiskt.


Ja, imorse vandrade vi och hämtade öl och jag köpte pringels ^^ När vi kom hem så såg jag ett avsnitt av Criminal Minds sen så somnade jag, det är riktigt skönt när man känner sig sådär seg. Nu sitter jag här med en kurrande mage, måste nog få i mig nått!

Ikväll blir det lugna puckar, imorn oxå faktiskt. Ska ha tjejkväll med mamma eftersom det var så länge sedan nu, vi träffas knappt tycker jag. Kommer nog bli mycket fnitter, vin å sånt :D


kram&puss

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards