Alla inlägg den 6 juni 2009

Av bfalk - 6 juni 2009 16:07


Jag överlevde kvällen igår, trots att det faktiskt var krogkväll. Jag tror jag och Jessica var de enda som satt hemma, så jag pratade alltså med henne hela kvällen men det var sweet det med såklart! Jag satt även och pimplade vin, till ungefär ett på natten. Jag gick å la mig, men kunde inte sova så jag satte mig i soffan och kollade på ett avsnitt av CSI, jag fattade inget men det var säkert bra.


Jag tog en lååång sovmorgon idag. Skönt som fan må jag ju säga! Jag har inte gjort nått vettigt förutom att gå till tvättstugan med mor. Vi är på något konstigt MEN roligt humör, vi skrattar åt allt känns det som. Ikväll blir det en tjejkväll, med bara mig och mamma :) Det känns bra, det var ett tag sen nu vi gjorde något ihop. Det blir kräftor framför tven som visar Sverige - Danmark matchen, samt vin och säkert nått annat gott. Ibland är det verkligen gott att leva, jag är så glad att jag har en sån rolig, tokig och bra mamma som man kan hitta på sånna här saker med. Massa kärlek.


Och nu fick jag just ett glas vin, med bär i. Det är gott!

Idag är det Sveriges nationaldag, mitt älskade Sverige. Det här är landet där man har yttrandefrihet men man vågar knappt älska sitt land längre och skrika ut att man är så stolt! Det är en sjuk tid vi lever i nu mina vänner. Man kanske ska bli politiker, istället för att slåss mot varandra ska man gå ihop och försöka ordna upp den här skiten.

Ni som kan rösta måste verkligen göra det imorn, så man får sin röst hörd. Jag har nog bestämt mig. Och jag är stolt.


Hejhopp, nu ska jag börja sjunga och dansa (precis som igår).


kram&puss



Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards