Alla inlägg den 10 juni 2009

Av bfalk - 10 juni 2009 12:30


Igår kunde jag faktiskt städa, men jag dammsög inte.. Det blir nån annan dag, haha. Snacka om att jag är uppskjutar'n. Jag färgade även håret, det blev helt okej men det blir ju aldrig som det ser ut i huvudet. Mamma sa att det var snyggt så jag får tro på det!


Idag är jag, som vanligt sjukt jävla trött. Men jag sov en stund till efter frukosten så hoppas det ordnar upp sig. Men jag tror att jag kommer bli pigg när man träffar alla vänner å ska ha kul! :) Jag har nyss duschat och fixat håret, ska väll börja med sminket nu oxå.. Det är verkligen inte toppen väder idag, tvärtom. Det regnar och jag vill inte mer! Det blir att ta med paraply då, något jag hatar att gå med (något tix maybe?). Ska träffa Sara på bussen, gå och handla lite sen vidare till skvadern.

Mina sötis vänner Josse och Snuff tar ju studenten, grattis på er!


Kommer nog bli riktigt roligt ikväll, trots vädret. Bara man har sina fina vänner omkring sig så löser sig allt!


kram&puss

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards