Alla inlägg den 16 juni 2009

Av bfalk - 16 juni 2009 19:42


Varför är jag kissnödig hela tiden för?

Av bfalk - 16 juni 2009 18:34


Shit, min mage är proppfull med mat. Det är nästan så jag mår illa. Det är inge bra när det blir så alltså.

Idag ville jag sola, men vart har nycklarna tagit vägen?! Ingen som vet..

Insåg just att jag får ångest för allt, iallafall allt jag läser. Läste just om det där flygplanet som kraschade någonstans. Det hade tydligen gått sönder mitt itu, uppe i luften. Och jag påminns att jag inte ska åka flyg. Eller börjar bråka med nån, man vet inte vart man har personen. Eller söka på 'lyrics' eller 'paris hilton' för då får jag virus på datorn. Och så måste jag snabbt läsa upp ämnen på komvux innan det inte går längre. Ångest för lite? Nja.

Men tidningarna gör nog allt för få folk rädda, besvikna, hoppfulla osv. Och mig kan dom räkna med!


Haha, ja och så var det med det.

Längtar tills imorn, då ska jag dricka alkohol med min söta vän Sara. Kommer bli wüuuunderfüuuul!


pussdå!

Av bfalk - 16 juni 2009 00:21


Och så var den bara där.

Den där tandborsten, den omtalande tanborsten som visar att det kanske kommer bli seriöst. I flera år nu har det bara varit två tandborstar, dom har givetvis bytts ut till andra, olika färger men det har alltid varit två. Tills nu. För nu var de tre!

Det känns. Jag måste medge att det känns. Vad känner jag då? Är jag glad, ledsen, arg, hoppfull? Jag tror nästan att jag är allt på samma gång. Jag gillar han som fan, det gör jag. Men vill inte att hon ska bli sårad ännu en gång, ännu en gång av en idiot som jag faktiskt inte kan slå ner med mina taniga armar. Trots att jag hör hur stark hon är, hur hon kan sköta allt själv och att hon trots allt är vuxen - i slutänden blir det endå inte så. Jag skulle inte bli förvånad om det slutar med att tandborstarna blir två igen. Men jag vill nog inte det.

Jag vill att hon ska få vara lycklig, igen.


Jag har hört att jag är alldeles för överbeskyddande, vem är inte det? Jag vill inte att någon ska såra henne; jag blir hellre sårad än att se hennes ledsna ögon titta mot mig och jag får för mig att allt är mitt fel. Varför ska man ens känna såhär? Varför får man inte bara leva i nuet utan att tänka på vad som händer imorn, om fyra veckor, om ett år?


Jag hoppas den här gången. Trots synen av den där jävla tandborsten.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards