Alla inlägg den 20 juni 2009

Av bfalk - 20 juni 2009 18:35


Låten och stämningen är så sjukt bra + att Brucan är tok het i videon. Jag önskar att man hade fått sett han när han var i Sthlm de där tre dagarna.. Nån gång kanske man får se han? Hoppas kan man ju göra.

Enyoy! (det gör jag, höhö)

Av bfalk - 20 juni 2009 18:20


Igår var det något slags midsommarfirande hos oss, mamma grillade och gjorde potatisgratäng tillsammans med olika såser och sallader. Medan matlagandet var igång så satt vi och kollade på U21 matchen som Sverige förlorade.. Efter matchen visade jag och brorsan hur det ska gå till på en riktig fotbollsmatch, haha. Satt ute ett bra tag innan vi käkade, det var väldigt gott och väldigt mättande med grillat må jag säga.

Sen var det mest musik, roliga videos, prat och alkohol som gällde! Det var jätte kul att alla var samlade igen, det var ett tag sen nu. Staffan gick och la sig skit tidigt, så då var det verkligen la familia och massa tokigheter som gällde! Jag har inte skrattat så mycket åt Gisse när hon lekte en ryss snuskhummer eller när brorsan försökte brotta ner både henne och mig. Det var kul! På natten när alla gått och lagt sig så låg jag bara i sängen (skit pigg) och kollade på nån bfilm på tv och åt mackor samt smsade med Stoffe.

Men tillslut måste jag ha blivit skit trött och somnat!


Idag vaknade jag vid 10, gick upp och drack juice och kollade lite på tv men blev snabbt trött igen. Och jag vaknade klockan 2 igen. Käkade lite och nu är jag dyng trött igen. Men ska försöka vara vaken tills det blir kvällen, då man verkligen får sova.

Det är ingen bra dag för mig heller känner jag, hatar sånna dagar menmen. Får bara hoppas att det går över tills imorn. Tur att jag är ensam hemma så det inte går över till andra. Mamma ska till götet imorn för att se AC/DC, så jag är ensam hemma då oxå. Tror nästan jag ska fråga om nån vill hitta på nått, kanske blir på bättre humör av det?

På måndag och tisdag jobbar jag två pass åt en som ville vara ledig, så lite stålars ska vi dra in denna måndag. Fattar inte varför jag inte fått mina skattepengar heller.. Börjar bli lite nervös. Måste nästan ringa till banken och höra vart de tagit vägen.

Ikväll ska jag bara ligga i soffan och kolla på tv, hörde att Grotesco skulle vara på tv - de kanske lyckas göra att man drar på smilgroparna. Jag tror jag ska fixa morötter och gurka med någon god dipp oxå, det är alltid gott och lite mer nyttigt än chipsen, haha :)


 

midsommar 09 - mamma, jag och brorsan

midsommar 09 - jag och Gisse :)

midsommar 09 - mamma och brorsan

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards