Alla inlägg den 22 juni 2009

Av bfalk - 22 juni 2009 19:15


Hey ho!

Tänkte skriva lite snabbt här i bloggen innan jag börjar diska (visst är jag braaa?)

Idag har jag:

* Jobbat 7-17

* Spelat wii, med ett varierande resultat...

* Insett att jag kan för många melodifestival låtar.. Jag skyller på radion!

* Köpt skit goda vindruvor


Just innan jag skulle gå från jobbet började det tokregna, så jag fick sitta kvar ett tag tills det hade lugnat ner sig och när jag vandrat hem så började det regna igen. Vart tog det fina vädret vägen? Det var ju varmt och skönt imorse, men nu ser jag solens strålar ljusa igen. Hoppas det blir fint väder i veckan, skulle vilja bli lite brun på min vita kropp nämligen. Mamma har ju varit i götet och hon var inte sen att berätta att AC/DC var jätte bra. Hm. Skulle ha tagit en biljett endå.


Hela morgonen och även nyss så såg jag att ungdomar ska kanske få botboja. Det tycker jag är väldigt bra. Hur ska de annars 'sona' för sina brott? Lika bra att hota med fotboja så kanske brotten minskar? Och de tänker nog till en eller två gånger innan de gör något bus, det skulle iallafall jag göra. Fotboja är nog väldigt jobbigt, man kan bara gå ut vissa tider och vara hemma en exakt tid, annars så kommer farbror blå..


Föresten, nu måste jag göra lite reklam för en blogg. Hittade den när jag kollade runt på aftonbladet. Och jag har garvat och inte kunnat sluta läsa den! So here go: http://whatsupsthlm.se/svartvitt/  Du blir inte missnöjd, inte om du har humor iallafall! Äntligen har jag hittat bloggen som passar mig.

Och så var det med det.

Imorn jobbar jag kväll, sen är jag ledig hela veckan. Nästa måndag börjar jag gå efter mitt schema. Det ska bli så himla skönt att få lite pengar i sommar, jag var ju orolig där ett tag.. Man tackar å bockar för att man faktiskt fick ett jobb.


Nej, nu ska jag sätta igång med att diska. Ska nog vara nyttig och gå och lägga mig tidigt ikväll fast jag inte behöver, men känner hur trött jag är efter att ha gått upp 5 imorse + att äta middag är ju rena döden = matkoma på en gång!


kram&puss

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards