Alla inlägg den 1 juli 2009

Av bfalk - 1 juli 2009 16:13


Oj, tror nästan jag var lite bakis idag när jag vaknade! NÄHÄ! Men det var inte så allvarligt, har fått i mig två mackor nu så. Jag har just duschat och sminkat mig, sitter här och lyssnar på Black Eyed Peas nya skiva nu (The END). Snacka om att dom har tonat ner sig. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om den än.

Idag blir det fest igen då, Josse och Jessican kommer hit :) Sen blir det gatufesten, lär vara mycket röjj ikväll på stan!


Igår var det ju oxå fest. Jag, Josse, Sandra och Vicky var hemma hos Snuff och drack, för att sedan åka till gatufesten. Var alltför vinglig, men det var härligt! Just innan jag åkte hem så träffade jag brorsan och Gisse + några till, skit kul! Fick skjuts hem av Stoffe, väldigt sjysst! Hade en toppen kväll med brudarna iallafall.

 

Hångel med doggen. Jag var mest white trash hela kvällen.


Shit, jag tror jag kommer dö av värmen snart alltså. Det är alldeles för varmt, både ute och i lägenheten.. Jag vet att man inte ska klaga egentligen, men ett moln då och då skulle jag inte grina över.

Nu ska jag försöka göra någon sorts frisyr på mitt huvud!

Sen ska jag dricka vin... Åh, jobbigt med det här rock'n'roll livet (som min mor sa idag).


kram&puss

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards