Alla inlägg den 2 juli 2009

Av bfalk - 2 juli 2009 18:01


Jag tror faktiskt att det är så. Idag har det varit så äckligt varmt, fick panik på bussen på väg hem idag så jag var tvungen att hoppa av den. Det kändes som att jag skulle svimma. Ush. Jag har just ätit bakpotatis, är huuur mätt som helst!

Ja, man kanske ska skriva vad man gjorde i onsdags, alltså igår? Jessica och Josse kom ju hit, alla höll på att dö i värmen. Jag var ganska opepp i början eftersom jag kände mig små bakis och värmen gör en väldigt seg men sen så kom det igång! Vid 9 drog vi till stan, gick till dallantältet för att se Ola och Thomas sjunga :) Det var tok mycket folk där inne, det blev alltså lika varmt som på dagen. Hela karaoke SM tog Thomas hem, ganska välförtjänt eftersom han sjöng som en gud.

På kvällen hann vi trycka i oss langos och ta en till vända till dallan innan det var dax för mig att åka hem eftersom jag började kl 7 idag. Jag var huuuur trött som helst på morgonen och så mådde jag illa, men jag klarade det upp för backarna med mamma som backup. Det har varit en väldigt lugn dag idag, satt mest ute i solstolen (självklart i skuggan!) och njöt men sen blev det ju alldeles för varmt.


Nu sitter jag här och försöker trycka på tangenterna, det råkade spillas cider på datorn igår så de är så tröga. Försökte ringa till el giganten förut, tänkte höra om de kunde laga datorn på nått sätt men kom ju bara till en mekanisk röst som surra om nått nummer på hemsidan.. Skickade mail istället, så får hoppas att dom svarar imorn annars får jag väll ta mig en tripp ut dit.. Jag hoppas att man kan laga den samt att det går på min garanti. Jag vill ju inte att knapparna ska vara såhär tröga, skit jobbigt ju. (Om det är någon där ute som läser just detta inlägg och om just det här problemet så kommentera gärna!) 


Jaja, nu ska jag ta lite luft sen kika på männen (ni vet dom två och en halva).

Btw, BACKYARD IMORN!! :'D Äntligen. Äntligen. Äntligen. JAA.


kram&puss

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards