Alla inlägg den 11 juli 2009

Av bfalk - 11 juli 2009 22:11


Hej på er!

Nu har jag faktiskt tagit mig upp ur sängen och sitter i soffan och kollar på tv, filmen Ondskan går just på 4an och jag har inte sett den på länge, så varför inte kika på den? Samtidigt sitter jag här och surfar. Kollar på massa kläder som jag tänkte beställa imorn, jag kan eller vill inte gå på stan. Så det där med online shopping är ju huuur bra som helst! Jag är ensam hemma oxå, det är lite tråkigt. Tur att mamma kommer hem imorn, det är inte kul att vara ensam när man är sjuk.. Men what to do. Tackar mamma Carin ännu en gång för hur mycket hon ställer upp för mig, vad det än är. Världens bästa mamma och framförallt - världens bästa kompis <3

Idag har jag kollat på Bandits, den är så rolig! Bruce Willis och Billy Bob Thornton är med, rekommenderar den. Efter den såg jag ännu en film med Billy Bob - Bad Santa. Den är ju så härlig, jag älskar den bittra nersupna tomten, haha. Dock så råkade jag somna när jag hade sett en bit av den, men det var ganska skönt.

Jag har fortfarande jätte ont i min kropp, jag vill knappt andas men man måste ju har jag hört. Att äta är nog det jobbigaste att göra just nu, det gör så sjukt ont! Och att hosta ska man ju inte tala om, den där hostmedicinen vill inte funka som jag vill.. På måndag tar jag det sista av medicinerna så jag hoppas att alla kusar och baciller är ute ur min kropp då och att jag inte blir sjuk på ett bra tag, men man kanske inte ska hoppas för mycket?

Men som jag skrev förut - online shopping är väldigt bra, tänkte köpa kläder till mig för att jag har varit sjuk. Det är jag ju värd?! Får se vad det blir, men hittade ett par skit snygga jeans som jag bara måste ha.


Just när Ondskan började så fixade jag lite melon och ananas, mamma hade köpt hem det för någon dag sen och det är ju jätte gott. Synd bara att jag inte kan äta så mycket pga mitt mående men det var gott det lilla jag fick i mig. Ananasen var så där härligt söt och melonen jätte god :)

Man äter sånna här goda saker alldeles för sällan. Kanske ska börja äta sånt här på lördagar istället för chips?? Men chips är ju så himla gott det med, haha.

Föresten, idag kom jag på att jag kanske ska färga håret svart. Jag är verkligen jätte sugen på det - vad tror ni om det? Det var ett tag sen jag var det nu och jag vet att jag passar i det. Trots att jag läst att 'det är så ute att ha svart hår samt svarta kläder på sommaren', det var det dummaste jag någonsin har läst tror jag! Black is beautiful. Kanske ska införa den där blonda slingan som jag hade för ett tag sen med det svarta håret, just när jag gjorde septum.

Jaja, nog om det.

Nu ska jag kika vidare på filmen!

kram&puss

Av bfalk - 11 juli 2009 14:20


När man är sjuk så läser man varenda artikel, tro mig. Och om man får skvallertidningar så läser man allt där med.

Läste just att den där Pattison kom ut som gay på någon radiostation. Jaha, alla snyggingar är gaylords. Men frågan är: är han verkligen det eller gör han det för att bli lite mer känd? Tycker det är helt sjukt hur hög status både han och bruden har fått efter filmen Twilight. Säger som mamma: "dom är ju inte ens riktiga skådisar". Hur kan de sno priser från tex. Johnny Depp och Sean Penn? Det är mystiskt.

Nu kom jag av mig lite, är han gay? Har han verkligen ledsnat på det kvinnliga könet? Han berättade vidare att han älskade gayscenerna i sin nya film, där han spelar bisexuell.

Stackars alla hans kvinnliga fans; är chansen förbi för er?

Men nu kan man ju lugnt säga att jag har berättat årets nyhet för er, tacka och bocka.


Det känns som det här blev ett väldigt vettigt inlägg, har jag hamnat i denna bloggsfär där man bara skriver om kläder och kändisar? HOLY JISSUUSs.


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards