Alla inlägg den 12 juli 2009

Av bfalk - 12 juli 2009 23:01

 


Nyckelpigor måste väll oxå få vara pilska?


http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article5502993.ab




Av bfalk - 12 juli 2009 21:40


Nej, det blir inte bättre än såhär. Imorn måste jag sjukskriva mig från jobbet, tråkigt men sant. Jag hatar att säga att jag inte kan jobba, men en tröst är väll att alla verkligen vet hur sjuk jag är.. Men endå som man brukar säga.

Idag har jag sett det nya avsnittet av True Blood, säsong två. Det var så längesen jag såg det men man blev ju påmind, det var lika bra som de förra avsnitten! Jag har längtat och nu är de äntligen här. Men avsnitt två kommer nog att dröja ett tag kan jag tänka mig. Jag älskar verkligen öppningslåten till serien, lägger upp den här på bloggen så ni får höra :) Dock så är det ju inte hela låten.


Jag har även beställt en tröja och en tshirt idag, ska beställa lite mer imorn eftersom hemsidan inte funkar just nu.. Ahh. Jag älskar att shoppa alltså! Hur ska detta gå när man bor ensam? Det tåls att tänka på när man väll gör det kanske.

Nu ska jag surra lite med min moder!


kram&puss

 Mjukiströja Gina Tricot 149:-

Tshirt Gina Tricot 99:-

(grått vare här!)

Av bfalk - 12 juli 2009 13:59


Jag drömde om EMD inatt, det räcker va?

Av bfalk - 12 juli 2009 13:00


Nu sitter jag här. Igen. Det finns inte så mycket att göra må jag ju säga, därav alla dessa inlägg på bloggen. Jag har just duschat, tänk att de lättaste sakerna kan ibland vara det jobbigaste? Ska strax gå och kolla om det var kl 3 mamma satte upp tvättiden, tänk vad man kan lova saker när man är osjuk.. Jag fattar inte hur jag ska orka bära all tvätt, lägga i det i maskinerna och hänga upp det. Jag är lika stark som en treåring känns det som, eller varför inte som en 93åring? Jag hatar att vara sjuk för då blir jag så himla stel i kroppen, det tar lång tid att få fram styrkan igen. Jag som började få kondition av alla backar! Nu kommer det vara som att jag aldrig gått där.. Jag kommer svimma, jag lovar. Jag vet inte ens om jag kan jobba imorn, har ont överallt och jag känner mig ofrisk.. Men jag vill inte direkt att mamma ska jobba åt mig IGEN, dessutom på hennes semester.. :(

Jaja, vi får se hur det blir antar jag.


Innan jag hoppade i duschen så kollade jag klart på Wedding Crashers, har sett den hundra gånger men jag gillar den! Den kan jag nog se hundra gånger till utan att tröttna, haha.

Jag har även rensat lite på datorn, det behövdes nog. Såg massa skumma mappar som jag inte sett förut, undra om det har nått att göra med den som fixade denna dator.. Men nu är den borta, muhehehe!


Åh, jag är så grymt trött. Det känns som jag ska somna när som helst, men jag ska försöka vara vaken - ett tag till iallafall!

Jag längtar tills mitt bankomatkort kommer hem igen så jag kan beställa kläderna, är sugen ännu en gång att beställa en BYB tshirt. Haha, fast jag har jätte många nu men dom är ju bara för snygga. Ska försöka vänta.. Försöka.


Jaja, nu ska jag ta på mig kläder (ja, jag är så naken) och gå iväg till tvättstugan.


kram&puss

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards