Alla inlägg den 14 juli 2009

Av bfalk - 14 juli 2009 22:32


Todilooo! Måste bara informera att jag faktiskt orkade ta mig en liten promenad förut, bara för att jag var så sugen på godis! Haha, gick till ica och handlade det + hårfärg. När jag kom hem ville jag dö en stund för jag råkade gå för fort och min rygg och mage ville inte vara så snälla med mig.

Nu på kvällen har jag kollat på Paris new BFF och Ghost Whisperer. Det sistnämnda är alltid så bra, är så tjurig för att Jennifer Love Hewitt är så skit snygg! Jag skulle oxå vilja se ut så för en dag, eller två..

Nu sitter jag med färg i håret, insåg hur slarvig jag är när jag färgar mitt hår. Hälften kommer i pannan, på armarna, öronen och nacken, vilket jag även fick höra från mor min. Kanske ska bli lite duktigare? Till min fasa insåg jag att färgen ser ut att vara blåsvart, åååhffyyyy. Säg inte att jag måste köpa mig ny färg, kommer bli skit less då! Hoppas verkligen på att jag har fel och att det är svart.


Jag ska försöka gå och lägga mig i normal tid idag, har gått och lagt mig efter ett på natten flera dagar i rad nu. När jag väl släcker lampan så tar det väll en timme till för mig att somna. Jag hoppas jag inte drömmer hemskheter som jag gjorde natten till idag. Har haft väldigt livliga drömmar nu, så det kan vara..!


Nej, nu ska jag gå från datorn för idag. Jag har blivit en riktig datanörd, som jag var för flera år sedan. Det ändras nog när jag blivit kry och jag får jobba igen :)

Ska man våga kolla hur huvudet ser ut eller ska man vänta med suprisen tills man tvättat ur det?


kram&puss

 Bilden är tagen augusti 08', just fått min bärbara dator samt blivit frisk från den hemska sjudomen som drabbade mig den månaden.

Av bfalk - 14 juli 2009 17:16


Deras nya video, så stilren och fin helt enkelt. Det är bara Nicke och Dregen med, sååååå fina killar.

Backyard Babies, bättre finns det inte!

Nu blev jag lite gladare :')

Av bfalk - 14 juli 2009 15:43


Jag har så himla tråkigt. Men jag kan inte göra så mycket heller, mår som jag gör och jag har ont lite överallt. Jag är lika seg och trött som igår, så det kanske tar en tupplur strax? Jag tänkte åka till mormor idag, handla lite på stan och käka där med mamma, men jag orkar inte. Jag skäms för att jag inte orkar nått. Minuterna och timmarna går bara ut på att man sitter och glor eller sover.. Och så här kommer det ju fortsätta ett bra tag; att man är trött och seg. Men som jag skrev tidigare så vill jag inget annat än att vara pigg och vilja göra något. Jag ska försöka ta en promenad idag, jag behöver känna frisk luft.

Idag så kom min tröja och tshirt som jag beställde, passar precis som jag hade tänkt mig! Har på mig tröjan nu, den är jätte skön. Funderar på att inhandla en till faktiskt, fast i en annan färg såklart.


Idag kanske mitt hår går från ljus till mörk, nämligen svart! Men jag får se hur det blir, det beror på om mamma lyder mig och köper färgen, haha. Jag måste sola, det är ett som är säkert om jag ska färga det svart. Det var ett tag sen jag var det nu så det blir nog bra endå :)

Nu skickade mamma just sms och skrev att jag ska få värsta presenten av mormor.. Varför? Vad är nu detta? Nu är jag ju jätte nyfiken! Min gullmormor, måste verkligen hälsa på henne någon dag.


Jag undrar hur det blir imorn; jobb eller inte? Detta innebär ett hemskt telefonsamtal igen. Jag kanske ska försöka rycka upp mig? Men jag måste erkänna att jag är jätte dålig på att fejka att jag mår bra, eller att jag inte är trött fast jag bara vill avlida av trötthet. Det är inte min starkaste sida precis.

Nej, nu får mamma ta och komma hem så jag får surra med henne om detta.

Nu ska jag måla mina naglar! 


kram&puss

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards