Alla inlägg den 15 juli 2009

Av bfalk - 15 juli 2009 20:46


Jag kom faktiskt ner till stan, men vilade lite först innan jag åkte ner med Staffan och mor. Väldigt konstigt väder var det idag oxå, sol och regn. Det kändes som åskväder ett tag oxå, men vet inte om det faktiskt åskade? Jaja.

Gick på apoteket först och köpte super halstabletterna, dyra men de är så bra så det är nog värt det. Hoppas halsontet försvinner snart alltså, orkar inte mer. Efter det så gick jag och bytte ring i näsan, en likadan men en svart. Nu passar allt bättre tycker jag allt :) Satt en stund på dallan, pratade ganska mycket med Moa som gav mig cola och choklad, mmmm gott. Efter ett tag blev jag så trött och seg (som vanligt) och åkte hem. Har suttit vid datorn en stund och kollat på Cold Case. Snart så började det en film med Bruce Willis på 6an, funderar på att se den men vet inte hur länge jag orkar eftersom ögonen snart går i kors. Men en stund ska jag kika samt dricka té.

Imorn ska jag försöka ta mig ner på stan igen och fika med mamma och Kim, det skulle faktiskt vara rätt trevligt. Tror jag ska kika lite på stan oxå, fick nämligen massa studentpengar av mormor igår. Toktanten ;o Men söt är hon!

Något jag lärt mig idag; jag får hugg trots att jag är en sjukis och känner mig hur äcklig som helst, haha.


Igår kväll satt jag och mamma vid datorn och kollade på bilder osv. Hon berättade om en video där man ser ett spöke inne på Neverland, ni vet; där MJ bodde. Det hände strax efter han hade dött, dom var väll bara där och kika antar jag. De filmar på en dörr och ska sedan börja filma någonannanstans, vrider kameran och då ser man en skugga gå förbi. Jag måste erkänna att jag rös i hela kroppen och tyckte det var grymt obehagligt. Jag brukar inte tro på sånt där när det handlar om att få spöken på kameran, jag skrattar bara åt programmen där man 'ser' saker. Ni vet program där de bara lurar tittaren. Men på nått sätt kändes det här äkta, även fast de gjort en till video där en kille berättar hur det hade gått till och inte alls var ett spöke. Men eftersom jag tror på övernaturliga saker kan jag inte sluta tänka på att det kanske är äkta trots allt, något eller någon kanske är där.

Lägger upp videon här, vad tror ni? Äkta eller fejk?


kram&puss

Av bfalk - 15 juli 2009 15:04


Jag tror inte det är sant! Inatt drabbades jag av halsont och ont i örat! Ja men just ja, jag åt ju värsta starka medicinen i fem dagar och nu är det redan tillbaka! FUCK. Jag är inte på det bästa humöret just nu + att jag är dödens trött. Måste ner på stan snart och köpa starka halstabletter, jag orkar inte men jag måste. Tror jag ska till dallan en sväng och dricka choklad, det är bra för halsen har jag hört.

Mitt humör ligger verkligen på minus nu. Men vad ska man göra? Tur att jag sjukanmälde mig säger jag bara.


Föresten så blev färgen i håret tokbra, är super nöjd! Blir kanske en blond slinga snart oxå.


kram&puss

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards