Alla inlägg den 20 juli 2009

Av bfalk - 20 juli 2009 22:10




Illamående, magknip och andra magproblem, hudutslag samt trötthet.

Jag ser framemot detta i hela 10 dagar.

Av bfalk - 20 juli 2009 15:49


Imorse klev jag upp klockan 8 för att ringa till VC. Det tog lite tid innan de ringde upp men tillslut så! Jag fick tid jätte fort; klockan 10. Tog på mig lite kläder och åkte dit. Väl där fick jag veta att jag har en stor infektion i halsen, läkaren gjorde värsta grimasen och så "ush!". Jag antar att det inte var så himla fint där. Han berättade att det var väldigt konstigt att jag fick medicin på bara fem dagar, då det bara hjälper mot öron ont. Är det därför jag fortfarande har ont i lungorna? Måste säga att den där vårdcentralen är mycket bättre än den som jag gick till i granloholm. Där fick man knappt tid, man blev knappt trodd och alla var skit otrevliga.

Efter besöket åkte jag till stan igen, slösade massa pengar på medicinen och lite mat sen så åkte jag hem igen!

Jag är värsta glad över att Staffan har lämnat sin boxer här, kan se på fotboll och massa filmer :) Såg lite film idag när jag kom hem men jag somnade i soffan. Men nu är jag vaken! Visste inte riktigt vad jag skulle göra, så varför inte skriva i bloggen? Jag ska verkligen försöka så det inte blir bara tråkigt prat om min (o)hälsa, men jag antar att ni inser hur bitter jag börjar bli.. Sjukdomar, medicin hit och dit!


Igår såg jag hela tre filmer med Johnny Depp; Piratfilm, Sweeney Todd och Blow. Den sistnämnda tycker jag nog bäst om, den är verklighetsbaserad oxå, kanske därför? Insåg oxå att jag inte direkt gillar Sweeney Todd sådär jätte mycket, men Johnny är ju som alltid bra - i vilken roll som helst (ja, nästan iallafall, han måste vara knäpp!). Såg att det kommer en ny film med han och Christian Bale snart, den bara måste jag se! Två snyggingar i samma film och väldigt bra skådisar dessutom!


Ikväll ska jag bara ligga i soffan, klockan 8 är det match; Gais - AIK. Det är kul att man kan se den, men lär bli lika nervös som vanligt. Ibland är det bra att vara ovetande..


Måste skriva ett grattis till Pontus oxå! :) Mannen som inte ens visste om att det var hans födelsedag, haha.


kram&puss från sjuklingen 


Hittade en ganska gammal bild på mig när jag var blondie (iallafall slingor), ibland är det kul att kolla på gamla bilder faktiskt. Se hur man såg ut för några år sedan ;p Mitt utséende ändras ju ganska ofta oxå, så att säga.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards