Alla inlägg den 22 juli 2009

Av bfalk - 22 juli 2009 19:16


FunkyJunkyTrippinFlippiNAlphaHanne 13 Åringar och THE RAMONES säger:

man vet ju aldrig du verkar ju rätt knäpp

Jag sa bara att jag skulle sluta med sexuella anspelningar, eller vad det inspelningar? Något var det. Ja, jag är nog ganska knäpp. Man blir det när man bara sitter inne, utan social kontakt. Msn kommer driva folk till vansinne - om de har mig på listan. Stackars.

Har småglott på Beowulf, men tycker inte om den! Dom skriker heeela tiden, tycker inte om sånt skit.

Såg nyss Chris Browns 'förlåt' video, vilken loser.

Nu har jag inte så mycket mer att skriva om.

Av bfalk - 22 juli 2009 16:41


Precis som rubriken på detta inlägg så går det inte bra nu. Min medicin är hemsk. Igår hade jag ont i magen från det jag vaknade till jag somnade, jag hade sån panik för att det gjorde så ont. Illamåendet kom smygande titt som tätt och jag fick springa på toa några gånger, äckligt. Jag har pratat med sjukrådgivningen som blev lite oroliga men det blev inte VC, eftersom det är 'vanligt' att må såhär av medicinen. Visst, jag kan förstå att magknip men det har man inte HELA tiden, varje sekund. Idag mår jag ungefär likadant men illamåendet är värre än magontet, kan inte äta så mycket för då blir allt värre.. Åh, nu är jag så less. Inte ens medicinen gör att man får må bra. Nu ska jag bara ligga i sängen/soffan och hoppas att det går över snart.

Idag kommer iallafall Micke och Gisse, dom åkte tidigare från jobbet i Sthlm för att ta hand om mig, helt jävla amazing! Det har jag aldrig varit med om tror jag, förutom allt mamma har gjort då. De ska köpa med sig lite sånt som man kan dricka och är bra för magen, eftersom 'hård' mat inte vill gå ner.

Jag gillar inte så mycket att man inte kan få tag på mamma och prata (hon är i Finland just nu) menmen. Jag gör väll henne bara orolig och det är ju inge kul eftersom hon ska ha roligt själv!


Förutom att känna mig döende så har jag kollat på jätte många avsnitt av Family Guy, helt underbar serie! Haha, skrattar som en dåre åt den där tecknade serien. Jag tror inte att det står helt rätt i huvudet på dom som gjort den men det är ju bara bra! Stewie det lilla barnet som vill döda sin mamma är helt klart bäst!

Har även kollat på massor med filmer, eftersom det är det enda man kan göra. Scarie Movie 3&4, 17 again, Mr Woodcock, Die Hard 1&Die Hard 4.0 är några som fått äran att ses av mig. Idag är det jätte många bra filmer på boxen oxå, så lär gå några timmar åt det.

 Stewie Griffin


Jag har faktiskt inte så mycket att berätta mer än såhär. Ni märker att livet leker och allt. Jag hoppas jag blir riktigt frisk nångång iallafall, det här tär på en. Jag är otroligt glad att jag har min familj som stöttar mig genom alla sjukdomar och allt därefter, utan dom hade jag inte vilja sitta här. Man kan inte tacka nog tror jag.


Ush, nu är jag jätte trött. Ska nog försöka vila. Att byta sängkläder och diska var nog väldigt krävande. Visst är det konstigt att man blir så slut när man är sjuk eller har varit det? Att göra det vanligaste och lättaste blir så himla svårt, det känns som kan sprungit flera varv runt huset. Men när man inte har ett enda bestick eller ett glas så måste man ju diska, sen får man ta att man blir helt slut efteråt.

Jäkla sjukdomar, jäkla mediciner, jäklajäklajäkla!


Det var allt från mig, over and out!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards