Alla inlägg den 24 juli 2009

Av bfalk - 24 juli 2009 19:44


Berätta sju sanningar om dig själv:
- Jag har fobi för hajar

- Ibland när jag sitter och kissar så tror jag på fullaste allvar att det ska komma upp en orm och bita mig i baken

- Jag vill helst inte blunda när jag duschar

- Jag älskar chips och dipp

- Jag tycker att det är töntigt att gå på gym

- Jag har en fet mage

- Jag är kär i Dregen
 

Sex sanningar om hur du var som liten:
- Jag blev kär i Dregen

- Jag tvingade min vän äta hemska saker som kattmat

- Jag klädde alltid ut mig, mest till Axl Rose i Guns'n'Roses

- Jag tyckte illa om Joakim Thåström och tog varje chans att göra narr av honom

- Jag skrev ett brev till Nick Carter

- Jag klättrade i varje träd/berg jag såg

Fyra sanningar om mitt familjeliv:
- Alla lyssnar på rock musik

- Vi kallar varandra för tjockisar

- Alla är knäppisar

- Vi är AIKare
 

Tre sanningar om mitt kompis liv:
- Mamma och brorsan's kompisar är även mina kompisar

- Jag har söta, snälla kompisar runt mig

- Jag har lättare att umgås med killar än tjejer

Två sanningar om min personlighet:
- Knäppis

- Rolig


Några modellbilder från förra året. Dålig kvalitè eftersom jag bara la ihop dom. Jag fick iallafall leka rockstjärna för en dag! Woho!


Av bfalk - 24 juli 2009 13:17


Illamående och trötthet, hela tiden! Jag önskar att jag slapp tröttheten, orkar knappt hålla ögonen öppna vissa stunder. Funderar på om jag orkar gå till ica, vill hämta mitt paket och köpa nått att läsa. Men då är ju frågan om jag orkar.. Det känns lite drygt att ringa efter brorsan så fort man behöver nått, även fast det är sweet att han gör det :) Han var här igår en stund, lämnade kattmat och saft (blev jätte sugen på det.. haha). Vi kollade lite på 1408 filmen oxå, tycker den är läskig fast den egentligen inte är det. Tror jag. Men jag hatar skräckfilmer, bara musiken gör att jag rycker i kroppen och skriker som en tjej.

Det lär bli en film eller två idag oxå, fast det lär bli massa sova oxå. Vilket liv man har när man är sjuk, det går inte åt nått vettigt - fast det ska det väll inte göra heller?


Inatt kollade jag på roomservice med Dregen.. Mmmmm.. Kan inte få nog.

Det känns som jag inte har sådär jätte mycket att skriva om just nu.. Men några rader fick jag ju till = ni vet att jag lever. Här behövs inte mobilen!


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards