Alla inlägg den 25 juli 2009

Av bfalk - 25 juli 2009 19:13


Nu sitter jag här ännu en gång, nu börjar det likna nått eller hur?

Jag har fixat tvättid, diskat, pratat med mormor och glott lite på Lost Boys. Mmmm, tycker om den vampyrfilen - så otroligt snygga killar med i den! Så jag har ju gjort lite nytta iallafall.

Jag har även kollat lite på CDON efter olika skivor och sånt, där hittade jag två Guns'n'Roses tshirts som jag var snabb på att beställa! Trycken var så fina och de är ju ett himla bra band, så varför inte? De kostade bara 99 kr styck oxå, riktigt bra.

Så snart kan jag glänsa i mina nya snygga rock'n'roll tshirts ;)





Av bfalk - 25 juli 2009 17:29


Inatt drömde jag om Afasi!

Den svenska rapparen (känd med Filthy). Han är såååååå söt tycker jag :D Det är alltid bra att drömma om sötisar har jag hört.

Kommer ihåg konserten med honom på Stadshuset, där man fick många upplevelser, haha. Mot slutet kunde jag knappt gå, fattar inte hur man tog sig hem. Men konserten var riktigt bra iallafall, skulle vara kul och se han igen :)

Vet inte hur det gick till men fick till ett kort på honom och mig, jag ser så himla ofresh och snuskig ut, haha. Men han är söt, pojken.


Bbbbbeella och Aaaafasi

sitting in a tree..


Av bfalk - 25 juli 2009 16:42


Inatt lyssnade jag på Thåström, magen blev alldeles varm av hans vackra stämma. Åh, han gör så bra musik - så bra texter. Tur att det finns bra musik för mina öron. Jag hade jätte svårt att sova, så kollade på massa avsnitt med Family Guy. Eftersom jag inte får nog av den serien så är det ju jätte bra att man har det på datorn så att säga. Jag trodde seriöst att jag hade feber inatt för jag var så tokvarm, svettades som en gris helt enkelt (ja, tjejer gör det oxå ibland). Det var lite små äckligt och oroväckande men jag har inte feber nu. Det känns jätte konstigt i halsen idag, som att man kan känna kusarna. Men jag tycker ju att medicinen borde ha hjälpt, det står att symtomen försvinner redan efter första pillret man tar.. Varför känns det såhär i halsen då? Ska försöka ta några till piller idag iallfall, hoppas bara jag inte får sådär jätte ont i magen igen för det var ingen lek!


Idag är det första dagen på hela veckan jag har fått i mig riktig mat oxå. Tillagade ris och nuggets och en jäääääätte stark sås, den var inte så himla god. Medans jag åt så kollade jag på Wallander - Kuriren. Den var inge vidare, dåliga MC/maffia skådespelare. Man riktigt hörde att de läste från manus. Hälften av filmen förstod jag inte för det var två stycken som pratade danska, jag förstår inget förutom svenska och engelska! Fel att slänga dit lite undertext! Jag har jätte problem att förstå danska, haha. Eller vad det danska..? Vem vet.


Jag är faktiskt lite piggare idag, ska gå och kolla om det finns nån tvättid lite senare för jag har inga underkläder.. Men man kan ju alltid köra Paris Hilton/Britney Spears/Lindsay Lohan style! Skönt med lite luft oxå, även fast det inte är så långt till tvättstugan så kommer det vara skönt med luft i lungorna efter att bara suttit hemma.

Igår så kom brorsan oxå, gullet! Han ringer varje dag oxå, det är så sweet. Han kom förbi med lite saker som jag behövde. Han ringde även idag så på tisdag ska vi nog gå på bio :) Vi måste ju hinna se Transformers innan den slutar gå!

Ja just, läste att Dregen hade gift sig. Inte med mig. Nu känner jag mig brädad. Men han kommer alltid vara min världens bästa fantasikille! Och i min värld så är han min, mohehhe. Funderar på att kolla på Sommarkryssset ikväll för hans brud ska sjunga, hon har en bra pipa iallafall.


kram&puss


 

 Fan vad fet jag har blivit, skäms på mig!!





Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards