Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av bfalk - 1 augusti 2009 13:41


Jag har tråkigt.

Det finns inget att göra innan man ska jobba, inget! Men jag har fixat hela tre matlådor och packat lite kläder. Idag jobbar jag kväll, börjar klockan tre. Som tur är så har jag tvingat brorsan att köra mig, ganska bra eftersom jag har så mycket mat att konka på + att det spöregnar just nu. Ikväll ska jag sova i Staffan's lägenhet eftersom jag börjar 9 imorn (det går inga bussar, ljuva sommar). Jobbar hela dagen, kvällen, natten. Men tur att man får sova på natten iallafall :)


Jag och mamma har just ätit fruktsallad och glass, är mätt i magen.

Eftersom jag är så tråkig idag så vet jag inte vad jag ska skriva om. Det har inte hänt alltför mycket. Jag har gjort illa mig i gommen, det är illa. Haha, sånt finns det att berätta. Lika bra att sluta!


kram&puss

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards