Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av bfalk - 8 augusti 2009 22:40



Skön låt. Helt enkelt.

Av bfalk - 8 augusti 2009 18:25


Jag har just lugnat ner mig efter dagens match hemma mot Brommapojkarna. Jag skulle precis gå ut för jag inte stod ut med förnedringen att spela 1-1 mot dom, då han gjorde det. IGEN.

Min favorit spelare såklart; Ivan Obolo. Han har inte gjort något mål nu på länge och nu avgjorde han matchen, fyfan så skönt!

Nerverna hoppade runt, skrek kuken ett antal gånger så dom reagerade här hemma, haha.

Nu ligger dom på samma poäng som Helsingborg, i toppen alltså.

All kärlek till AIK, all kärlek till Ivan.


Det kändes nästan som att maten var på väg upp ett tag där, så nervös blir man. Maten bestod för övrigt av den kända korvbrickan jag brukar äta på dallan. Korv, tacochips, gurka, morötter och lite annat + olika dippsåser, sjukt gott!

Jag har även solat denna dag, men det kom nå ful moln efter att jag solat över en timme. Men nu är den tillbaka :)

Jag vet inte vad som händer ikväll. Blir lite besviken på folk som säger att dom ska vara med mig, eller ska göra annat och gör plötsligt något dom sagt att de inte ska göra.. Men jag ska försöka inte att bli less, försöka sa jag! Matchen gjorde nog så att jag blev lite gladare, eller mycket rättare sagt.

Jag vill ifrån den här stan, om man inte får något jobb. Tycker någon snäll själ kan ge mig en lägenhet i Sthlm? JAAAaaaaaaa.


Sitter nu i soffan och lyssnar på Backyard Babies, bra skit. Funderar starkt på att städa mitt rum, det ser lika jävligt ut som för några veckor sedan.. Ja, jag är nog lite seg på den biten. Men vem gillar att städa? Får se hur det blir med den saken, måste nog rensa lite i garderoberna iallafall.


kram&puss



Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards