Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av bfalk - 18 augusti 2009 17:01


Ja, jag gör faktiskt det. Men har inte orkat med internet och alla sidor på ett tag nu, det är faktiskt inte allt här i livet. Jag har varit upptagen enda sen i onsdags oxå, så det är även en anledning.

Jag mår bara bra, trots det hemska vädret. Nu är sommaren slut alltså, nu börjar det hemska vädret med storm, regn, snö och allt sånt. Men det som toppar listan på hemska saker är nog mörkret när det gäller hösten/vintern..

Kanske ska skriva lite om vad som hänt i helgen?


I fredags blev det utgång då alltså. Det var tänkt att det inte skulle bli så, så det var ganska stressigt att hinna med att fixa sig och käka och dricka alkohol framförallt! Men det gick bra. När jag kom ner på stan så möttes jag av Svante och Kevin. Vi vandrade till dallan där det blev väldigt mycket alkohol.. Haha. Men jag hade verkligen jätte kul! Träffade bara några få man kände, lite konstigt. Jag fick sova hos Andreas, väldigt skönt att sova i stan :) På dagen på lördag så åkte jag hem, hann inte vara där så länge förns Gisse kom. När jag hoppat i duschen så kom även Micke. Jag var väldigt seg, men mådde inte illa eller så. Fick varken i mig alkohol eller mat på kvällen, vilket var väldigt synd men det är så ibland. Man kan ju sitta och umgås utan alkohol oxå. På kvällen så kom Andreas och hämtade mig, vi kikade på film och så bara, väldigt härligt att bara slappa!

På söndagen skulle jag till selånger men orkade inte pga regnet och de har ju trots allt samma saker där, så jag tror inte jag missade alltför mycket där. Vi åkte hem till mig en snabbis på dagen och hämtade lite saker, sen så var vi bara i stan hela dagen och kvällen. Lagade mat och såg på film mest. Det blev en väldigt sen natt, jag ramlade av sängen och slog i knät oxå, haha. Ja, vad ska man säga? Ibland lyckas jag med allt.


På måndagen var det jobbdax igen. Jag vettefan vad det var med kroppen men jag kände mig bakis? Kanske för att jag inte sovit så bra i helgen. Men det gick bra att jobba iallafall, slutade efter åtta nångång och då gick jag till Staffan för att se klart AIK matchen. NU NIIII!!! Nu är vi serieledare!! Helt otroligt. Obolo och Payvey sköt AIK mot toppen! Så man hade det där fåniga leendet på sig på väg hem. Duschade och så, sen toksomnade jag med en galen katt vid min sida.. Han är bara för mycket ibland, den där Fritz.


Idag var den första dagen på min praktik på sjukhuset, var nog ganska nervös men det gick väll bra. Jag var dock väldigt förvirrad och förstod inte så mycket + jätte trött. Hoppas det blir bättre imorn.. Jag är inte alls sugen på praktik, men jag får se det som "tur" att jag trots allt har nått att göra i höst och att jag får försöka vara så positiv som möjligt så jag blir klar med detta. Jag är inte direkt sugen på att gå komvux för att jag missat en praktik, läsa om allt igen? Nej tack. Skolan lockar inte mig.

Jag hoppas även att man får jobba lite på LV7 så jag får ihop några kulor.


Jag har nyss insett att jag snart fyller år.. Jag måste börja bjuda folk alltså. Om du får ett sms eller ett mail på din hemsida så är det bara jag som bjuder dig till min fest! Den kommer antagligen vara på dallan, i det inre rummet. Tidig kväll blir det middag för 99:- + cider/öl/vin. Jag vet inte riktigt vilken mat det blir, men säkert något med kött. Vissa kommer bli bjudna på middagen medans vissa får komma senare på kvällen. Det finns bara typ 20 platser för middagen och då vill man ju att släkten ska få plats eftersom de oftast åker tidigare än mina partyvänner. Men om du väldigt gärna vill vara på plats från början får du helt enkelt höra av dig.

Jag önskar mig Dregen.


kram&puss

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards