Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av bfalk - 19 augusti 2009 20:28


Att jag faktiskt har sett KISS live!

Jag insåg det nu. Bra gjort av mig va?

Jag har suttit och kollat lite på live konserter med dom, tänk att man har sett dom. Det lär nog inte hända igen. Jag är ju trots allt uppvuxen med dom och det var en jävla upplevelse att se dom! Gammgubbarna kan verkligen rocka.

Nu är deras nya skiva på ingång, men vettefan hur det kommer låta.

Men dom är fräna, trots allt.


Jag kan informera er om att det känns som mina lungor ska kollapsa snart, har haft skjukt ont i dom idag. Men jag har kämpat trots allt! Snart är jag riktigt inne i jobbet på sjukhuset. Men jag saknar LV7. Blö.

Idag fyller gulle A år :* Ska firas i helgen!


Nu ska jag se på family guy, sen långnäsan Zlatan's första match för Barcelona!


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards