Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av bfalk - 24 augusti 2009 20:03


Oj, titt på fan! Hon gjorde det igen.

Jag är ganska less på att bara käka spagetti/makaroner hela tiden så jag kikade på lätta recept och hittade denna korvgratäng. Det är då falukorv, broccoli och ostsås. Det var skit lätt att göra. Jag åt det med potatis.

Konstigt att jag alltid är hungrig innan men när jag väl äter det så blir jag bara less, haha. Det är nog roligare att käka om man är fler än en.


Nu sitter jag här nyduschad och fräsch. Jag ska fortsätta kolla på Cold Case nu och bara mysa :)


 

Romantisk middag för en. Ja, det ska vara bränt lite här och där.


Av bfalk - 24 augusti 2009 15:28


Jag tycker faktiskt att det är lite läskigt hur fort tiden går nu, hoppas den går ännu snabbare så praktiken är klar snart. Jag vill ha lön för vad jag gör, haha.

I lördags så var det match mellan AIK - Kalmar. Jag och Micke gick till Staffan för att se matchen där. Just innan så var jag på stan en jätte snabbis och köpte nässpray och jeans+en tshirt. Man var hyffsat less på hur regnet bara öste ner, mina vattentäta skor blev dyngsura.

Matchen iallafall slutade 1-1. Inte nöjd med spelet, hoppas det spelar mycket bättre till nästa lördag annars får jag nå psykbryt. Micke skjutsade hem mig efteråt, hann inte vara hemma länge innan Snuff, Josse och Jessican kom hit :) Käkade lite snabbt sen pimplade vi alkohol hela kvällen! Det kom några till senare på kvällen och det var hyffsat röjj, haha! Jag hade skit kul med brudarna och jag var väldigt väldigt onykter när vi kom ner på stan.. Men det är väll så det ska vara?

 

Jag var pepp dårå

Vi gick direkt till Oleary's sedan var jag och Jessica på dallan ett tag, där var det bra med folk kommer jag ihåg. Någonstans där mittimellan så råkade jag visst försvinna och ha 'allvarliga' snack, så otroligt nödvändigt menar jag. Tur att jag inte kommer ihåg så mycket.

På dagen på söndan mådde jag faktiskt helt okej, men man ska inte ta ut något i förskott när det gäller mig. Efter ett tag så mådde jag riktigt dåligt och det var inte mysigt där ett tag.

Jag fick i mig vindruvor efter ett tag och lite dricka sen så sov jag som en idiot vilket var väldigt skönt! Jag gjorde inte mycket på kvällen, kollade på Barcelona matchen sen så kikade jag på filmen She's the man. Helt okej film.


Idag känns det som att jag oxå är bakis, min kropp kan inte tåla mycket alltså. Jag har just kommit hem från ica, köpte mig en tiding och hämtade ut mitt paket. Där i fanns det nya skor och en tshirt, skit snyggt!

Det blir nog inte så mycket ikväll, börjar ju klockan 7 imorn.. Mindre pepp. Tror det blir bio med morsan imorn oxå.


Nej, nu börjar jag få jätte ont i ena handen, det är nå tok med mina fingrar igen. Min mage kurrar oxå, så ska göra mig en macka!


kram&puss


Skor och tshirt beställt

Tshirt och jeans från lördagens handlande, från cubus.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards