Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av bfalk - 25 augusti 2009 15:56


Sommaren går alldeles för fort, det är varmt en liten stund för att sedan bli höst och kallt. Jag älskar att bara ha på mig en tröja och slippa den tjocka vinterjackan, men nu är det dax att leta upp den ännu en gång..

Det känns som jag har hunnit med mycket men endå inte? Konstig känsla.


Här är lite saker jag hunnit med iallafall:


Studenten. Tillslut var mardrömmen över och jag blev en student. Jag klarade tre år med min 'underbara' klass och jag stod där och skrek som en galning och var full av glädje och kanske lite alkohol.. Dagen var helt okej men det var festen hemma som var helt klart bäst! Mina söta vänner och min familj var här och firade / festade tillsammans med mig tills det var dax för krogen. Sommaren var på ingång.


Jobb LV7. Jag började jobba som vårdare på mitt nya jobb. Jag fick lära mig jätte mycket och jag tycker verkligen det är ett toppenjobb! Vikariejobbet gick super och jag hoppas få komma tillbaka igen.


Backyard Babies. Jag fick se mina idoler på Sundsvalls Gatufest, det var helt underbart! Jag svävade på rosa moln och jag tror jag fortfarande gör det? Det var en skit bra spelning som man verkligen lever på länge framöver.


Shoppingen. Jag vet inte hur mycket jag har slösat denna sommar på shopping, och jag vill nog helst inte veta! Men mycket snygga plagg har fått sett min garderob och även mitt golv..


AIK. Jag har som vanligt följt AIK i alla matcher, trots att man nästan fått nervsammanbrott och tror att huvudet ska sprängas.


Fester. Jag har druckit väldigt mycket alkohol denna sommar, men vad gör det? Det är gott och det är kul. Ibland har man hört 'nu får du inte dricka mer Bella' väl många gånger. Men whattahell; jag lever bara en gång!


Singellivet på sommaren. Behöver jag säga hur underbart det är? 


Brorsan. Nu på slutet har jag och brorsan verkligen funnit varandra och umgåtts jätte mycket, det känns hur bra som helst.



Det bästa med att sommaren är slut är nog att min 20årsdag börjar närma sig. Vad ska jag fååååå? Jag hoppas verkligen festen blir bra, men med söta kompisar och gulliga familjemedlemmar kan det väll inte bli så illa.

Undra om drömmarna om att Dregen ska titta förbi blir sann.. ;)

Av bfalk - 25 augusti 2009 12:05


Imorse när jag vaknade så hade jag fått ögoninflammation i båda ögonen, vet ni hur ont det gjorde att försöka få upp ögonen? Jätte ont. Det har svidit och jävlats hela dagen, jag hoppas verkligen att det går över snart. Jag rotade fram nån salva som mamma hade fått för ett tag sen, och nu är jag nästan blind. Tur att jag inte la i båda ögonen ^^

Jag förstår mig verkligen inte på min kropp, kan jag aldrig få må riktigt bra? Alltid är det nått; illamående, ont i magen, halsont.. Ja, vad som helst. Kommer det alltid att vara såhär för att man har dåligt immunförsvar?


Jaja, man får bita ihop som det kallas. Om några timmar ska jag åka ner på stan och möta mamma och Staffan, jag har tvingat dom att se Public Enemies med mig. Det tog en himla tid, men nu så. Det ska bli kul att se på massa snyggingar och bra skådisar! Undra om jag kommer se något, det är det som är frågan, haha.

Nej, nu ska jag hälla i lite mer salva och hoppas på att den här skiten försvinner snart. JAG Ä INT' BITTER!


kram&puss


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards