Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av bfalk - 27 augusti 2009 11:46


Jag överlevde en natt till. Men jag har knappt sovit inatt och idag har jag sovit jätte oroligt. Jag fattar inte riktigt vad som händer på riktigt och vad som är en dröm när jag är såhär trött. Jag har iallafall fått en läkartid nu, jag hoppas jag kommer ihåg allt jag ska säga.. Jag drömde nyss att jag fick träffa en snäll doktor, hoppas det är en sanndröm!

Jag har jätte ont i mina lungor, jag ska nog be han lyssna på dom..


Jag har även pratat med Gisse, hon är så söt och skjutsar dit mig. Jag känner att jag verkligen inte orkar med bussen idag. Inte både dit och hem iallafall, jag känner mig inte sådär jätte vacker heller om jag säger så. Om jag får medicin kanske jag mår bättre imorn, jag vill så gärna vara med Jessica!


Jag hoppas ni såg på True Blood igår som hade premiär på 1an (helt otroligt!). Jag såg det även fast jag har sett första säsongen och en bit i andra. Men jag hade visst glömt ganska mycket. Mr. Skarsgård är väldigt snygg som vampyr måste jag säga, hoho. Om ni vill se avsnittet som gick igår kan ni alltid kolla på SVT play, där det går i två veckor framöver. Tänk vilken tur att internet finns!


Jag har inte så mycket mer att skriva om denna dag, kanske kommer mer sedan? Jag skrev otroligt många inlägg igår, måste ha haft extremt tråkigt. Nej, nu värker det i fingrarna igen! Dax att sluta alltså.

kram&puss

Bit mig dåååå!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards