Alla inlägg den 1 september 2009

Av bfalk - 1 september 2009 17:04

Det här är nog det fränaste jag sett som Mr.Jackson kommit på.

Fyfan vad Slash är cool. Tänk om man kunde vara lika cool.. Åh.

Titta och njut på detta underbara gitarrspel.

Kåtslag? Kåtslag!

Av bfalk - 1 september 2009 16:57


Åh, ååååååångeeeeeeeeeeest!

Jag får ångest när jag bara hör / ser reklamen av de svenska hemmafruarna "som har lämnat lilla landet lagom för hollywood". Alltså, bara av att se på reklamen så märker jag hur dum i huvudet dom är. Förlåt, man ska inte döma människor men nån måtta får det väll vara! Vem vill se på tre sönder blonderade, solbrända och allmänt äckliga kvinnor på 50+ som inte gjort något vettigt förutom att sukta efter pengar?

"Att vara hemmafru är ett heltidsjobb - jag tar på mig läppstift femtio gånger om dagen". Men hallå.. Är det någon som såg det här som värsta toppen programmet? Vem vill se det här?

Jag vill hellre se normala människor som åker till Hollywood och sliter för sitt modellkontrakt eller försöka ta sig fram som skådis, inte en tant som lever på mannens pengar och så får vi se hur hon bäst spenderar dom.

Jag blir så arg på dessa program.

Jag får ångest av någon minut, hur är det att se en hel timme? Nej tack du. Antagligen ställer de upp för att försöka få en egen krona till kassan.


Snälla, kolla inte på den här skiten?

Av bfalk - 1 september 2009 13:52

Nu har jag haft ont i halsen av och till sen jag och brorsan var på gif matchen. Jag har haft ont i halsen ständigt i över en vecka.

Och jag får ingen hjälp. Idag eller ikväll rättare sagt ska jag gå till akuten för att försöka få någon form av hjälp eftersom det här inte är normalt. Staffan ska följa med mig eftersom jag inte vill gå runt där själv eftersom jag inte är stark i kroppen precis. Jag kan knappt svälja och jag är så sjukt uppsvullen, ja, det är lite läskigt måste jag säga.

Mitt tålamod börjar försvinna och jag undrar hur det här ska gå.

Det värsta är nog bristen på kärleken som jag inte får, för stöttning osv behövs verkligen. Tur att jag har min familj, jag kan inte tacka dom nog. Men jag har nog brist på det än att få höra fake versioner på att man bryr sig om mig. En pojk-vän (en vän som är en pojke) hörde av sig igår med de uppmuntrande orden; ja, jag var ju tvungen att höra hur det är med dig eftersom du är sjuk hela tiden. Hur är det? Jaha, ont i halsen? Igen? Men det går över imorn eller nått. Nu kan jag inte prata, hejdå."

Alltså, vem behöver sånna samtal? Inte jag. Att låtsas bry sig är ju nästan värre än att inte bry sig alls.

Och alla dessa teorier om varför jag blir sjuk, är det någon som vet det så är det jag. Efter att ha blivit sjuk tusen gånger så vet jag med säkerhet att mitt immunförsvar inte existerar. Alls. Men om man kunde få någon hjälp med detta så skulle det underlätta, jag skulle kunna få må bra och kunna hitta på saker med mina vänner.

Jag mår dåligt, och jag ska inte behöva skämmas att jag är sjuk och få skit för det i slutändan.

Nu låter jag som en riktig bitterfitta, det är inte meningen men när man är sjuk har man tid att tänka = det kan bli just sånna här tankar. Kanske onödigt inlägg?

Hoppas jag är frisk tills jag fyller år och allt sånt där bara. Funderar starkt på att tröstshoppa just nu.. Haha.

Jag har precis dushat, vilket nog behövdes men det var jobbigt. Nu sitter jag i soffan och kollar lite på Close to home. Ska nog lägga mig i sängen sen och kolla på filmer, har fått hem Män som hatar kvinnor men vet inte om jag vågar se den ;o Har hört att den är ganska grov, tycker inte om killar som är dumma med tjejer alltså.

Jaja, man får hoppas att jag får någon slags hjälp ikväll!

puss&kram

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards