Alla inlägg den 2 september 2009

Av bfalk - 2 september 2009 20:16


Övergången blev nog inte så bra som han hade hoppats på. Och inte för mig heller. Jag har sett alla Barcelonas matcher sen Zlatan kom dit. Och han har inte gjort något bra alls. Han spelar som att det är den första matchen han någonsin spelat i sitt liv, jätte nervöst och han gör inte mycket rätt.

Det är ju lite konstigt tycker jag eftersom han kommer från Inter, det är inte Giffarna direkt, haha.

Han är så överskattad. Människor tycker om han även fast han suger på planen, varför? Nu måste man faktiskt bli kritiskt och inse att han kanske inte är så bra som alla säger. Han gjorde mål i förra matchen, från att ha blivit sågad av pressen i början till att bli hyllad, för ett mål. Om man suger innan och sen gör ett mål - då kan man ju helt plötsligt inte bli bra. Oftast så handlar det om ett tur mål.

Nu ska han tydligen inte vara med i landslagets första match heller och jag tror verkligen inte man kommer sakna han. Han gör ingenting i landslaget. Inget mål så långt ögat når.

Nu är jag jätte kritiskt men som anfallare måste man ju vara bättre och göra fler mål.

Nej, jag tror inte på denna man.

So long som man brukar säga ;)


Fan vad skönt det var att kläcka ur sig det här, nästan som att en stor sten lättade från hjärtat.

Av bfalk - 2 september 2009 18:28


Egentligen orkar jag inte sitta här för jag är så dödens trött men jag kan inte heller sova. Visst är det konstigt?

Igår var jag på jouren, satt där i över två timmar innan jag fick hjälp. Det kändes som läkaren trodde jag hade svininfluensan eftersom hon ställde hundra frågor, men jag antar att de måste göra det nu när det är sånna tider att utveckla knorr och dylikt. Hon (läkaren) visste inte vad som var fel, det kunde vara halsfluss eller kanske inte. Jag fick iallafall medicin men hon visste inte om det skulle hjälpa. 50/50 alltså, jag hoppas det hjälper. Har haft äckligt ont i två veckor nu, vill inte meeeeeeeeeeeeer.

Tack till Staffan som var med mig hela tiden.

När jag satt där så funderade jag på varför vissa var där egentligen, dom kan ju inte vara så smarta. En tjej var där för att hon hade bränt sig på en cigarett........... Det räcker väll med massa punkter efteråt? Och en var där för att hon var snorig. Jag undrar ibland alltså. Varför sitter dom där och tar upp platser för dom som är verkligt sjuka. Ahhh, sånt gör mig riktigt irriterad när jag är sjuk och klen. Dessutom så hostade folk rakt ut! Är det något jag är riktigt rädd för så är det folk som hostar rakt ut. Det är ju jag som får alla dom där jävla bacillerna på mig. Det står skyltar överallt att man måste hosta sig i armvecket (som om man inte visste det innan) pga svininfluensan. Skäms på vuxna människor, ibland vill jag hosta tillbaka på er så ni får se!


Resten av kvällen försökte jag överleva, kollade på tv och sånt bara.

Det har jag även gjort idag. Det finns inte så mycket att göra lixom. Vänta ut på att man ska blir lite friskare.


Har världens klump i magen pga Peter som skadat sig allvarligt. Jag lärde känna Peter från jobbet, vi har jobbat med varandra några gånger. En jätte snäll och rolig kille, hoppas allt går bra. Mina tankar går till dig.


Av bfalk - 2 september 2009 00:04

Efter en hård dag ska jag nu försöka bli lite trött så jag förhoppningsvis få sova som törnrosa. Nåja, kan ju försöka iallafall.

Godnatt!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards