Alla inlägg den 4 september 2009

Av bfalk - 4 september 2009 22:05

Jag tror jag råkade ta i lite för mycket när jag gick till ica förut, jag känner av halsen nu, något jag inte har gjort på hela dagen. Jaja.

Nu har jag svullat chips och dipp så jag klarar mig utan i ett år. Nej, nu ljög jag igen.

Jag sitter i soffan och kollar på Brokeback Mountain oxå, kan den nästan utantill eftersom man sett den några gånger. Jag funderar på om jag ska lägga mig i sängen och kolla på någon annan film istället. Orkar inte sitta upp i soffan alltförlänge, det är ju lite tråkigt.

 

Trippen till ica var iallafall värt, kläderna var skit snygga och passade jätte bra! Blev mest nöjd med den gråa skjortan, trots att det var en herrskjorta så satt den perfeeekt! Vet inte varför bilden blev så konstig, måste verkligen skaffa mig en ny kamera.

Av bfalk - 4 september 2009 18:10

På söndag kommer Elin och klipper mig. Jag har ingen aning om hur jag ska ha håret. Jag vill ha kort, för då behöver man inte bry sig så mycket och jag trivs mycket bättre i kort. Jag har hittat jätte många bilder men jag kan inte bestämma mig.

Jag har alltid gillat Victoria Beckhams frillor, jag har ju härmat henne med en bob för nått år sedan. Men det var då; vad ska jag ha nurå?

Jag har sett hennes nya frisyr i mina tidningar och även på nätet.

Jag tycker den är väldigt söt och fin:

 

Men om jag bestämmer mig för den här frisyren kommer luggen vara klart längre och 'hackig' och så kommer nog längden bli liite längre. Jag gillar att det är uppklippt och olika längder längst upp. Elin kommer klara det här galant, men frågan är fortfarande om jag ska göra det. Jag är så himla velig. Jag ska nog bara göra det. Så är det klart. Om det inte blir denna frillan så blir det nog en rak hela vägen, typ som en bob förutom uppklippet där bak.

Nu ska jag ta mig till ica IGEN för att hämta ut kläder och andra grejer, jag vill så gärna ha det så vad ska man göra, får väll masa mig iväg. Lägger upp en bild på skiten sen!

Av bfalk - 4 september 2009 12:19

Ahhhh, jag är så trött HELA TIDEN! Jag vill bara sova men det går inte. Skit.

Jag ska iallafall ta mig till ica idag, då får jag luft och får röra på fläsket lite. Kanske blir lite piggare? Jag ska köpa chips. Jag ska äta upp min ångest som jag sa till mamma igår, hon lämnar mig för att jobba dygn. Jag blev toksugen på att festa, men jag vet ju hur det kommer sluta. Antagligen ett till besök på VC och mer medicin + sjuk en vecka till. Jag vill inte bli sjuk till min egna fest, då klarar jag mig nog en vecka till utan alkohol. Kämpa Bella, kämpa!!

Så idag och ikväll blir det tv och film då. Jag har några Wallander filmer jag ska se och lite annat. Så det löser sig :)

Jag har ett väldigt tråkigt liv när jag är sjuk, men jag kan ju inte göra så mycket annat. Är det något jag lärt mig är att när jag är sjuk så måste jag ta det lugnare än en snigel, annars kanske jag blir sjukare. Det är bara att acceptera antar jag.

Inatt drömde jag om en kille som jag har träffat på krogen en gång, typ i början av sommaren. Sjukt, jag har inte direkt tänkt på han endå vill han komma in i drömmarna.

Jaja, jag har inte så mycket att skrivaom såhär mitt på dagen.

Det kanske kommer flera tusen inlägg senare? Vem vet.

Föresten, jag överlevde tvättstugan igår. Behövde bara gå dit en gång, men det var två tokiga invandrartanter som la en förbannelse på mig. Jag är helt säker. Dom kanske inte trodde jag var en människa, så som jag ser ut.

kram&puss

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards