Alla inlägg den 5 september 2009

Av bfalk - 5 september 2009 20:34

Nu har det gått ungefär 35 minuter av matchen. Mellberg gjorde 0-1 målet. Woho!

Jag har smsat med brorsan ganska mycket. Han skriver så roligt om Zlatan hela tiden;

M - Är kroknäsan med?

B - Ja, kroknäsan är med. Klippt sig har han gjort oxå.

M - Nu fattas bara ett nosejob!

M - Vem gjorde mål? Näsade han in den Zlätan?

Man ska vara hård mot dom hårda ;)

Sitter förövrigt på Bergsgatan nu, förjävla skööööönt. Är så himla trött nu oxå, men ska hålla ut ett tag till. Jag är inte sugen på att vakna inatt direkt. Har tagit med mig Lemmy's bok, ska nog börja läsa den snart. Bra att ha på jobbet oxå :) Nu var det ju ett tag sen man var där, ska bli riktigt kul att komma dit igen faktiskt! Tacka mamma som tar ledigt! Hihi.

Nu längtar jag jätte mycket till min födelsedag och till min fest! Såhär var det längesen jag kände, det känns som jag är liten igen - det pirrar i magen och man är full av förväntan. Nu är det bara två dagar kvar tills jag är 20. Jag har planerat dagen i detalj:

Jag vaknar, jag äter, jag ska vara nyttig och gå ut och gå/jogga. Duscha och fixa mig snygg som fan, käka jätte god mat samt tårta. Mamma, Staffan och Gisse ska fira mig med paket osv. Får se om det kommer någon till, men ska ta det lugnt iallafall. Nu kommer det ju såklart inte bli såhär, men kanske?

Nej, nu ska jag sluta skriva och kolla vidare på matchen!

(Jag uttalar Sverige som Sverje därav rubriken)

Av bfalk - 5 september 2009 18:37

Ja, vad ska man säga? Jag shoppar alltid när jag är med henne. Varför ska det vara annorlunda just idag? ;) Haha.

Jag hade jätte roligt med den damen idag, det var ett tag sen det bara var vi och ett längre tag dessutom! Vi virrade runt överallt på birsta, både shoppade som några tok. Efter shoppingen var vi på Willys och handlade dricka och ölkorv, vi tryckte i oss det i bilen. Så flott är vi lixom! Vi åkte vidare till media markt där hon visade mig frys och kylskåp som hon och Micke ska köpa till deras nya lägenhet. Sedan provade vi massagestolar, har nog aldrig haft så ont efteråt. Ush, jag tyckte inte alls att det var skönt, men det kanske är för att min rygg är jätte svullen och gör ont? Tror inte det var så bra att jag satt i den eftersom jag har en infektion i kroppen (mamma har lärt mig att man inte ska massera då). Även att Alex (Gisse's bror) kommer på middagen på festen :) Det är ju skit kul! Han är bra han.

Jag hade en jätte bra dag med Gisse iallafall, skönt att få komma ut och se folk.

Nu har jag varit hemma en stund, har stressat sönder som fan. Har ingen aning om varför egentligen.. Jag är så ibland. Har packat väskan lite och käkat mat. Och nu sitter jag då här. Ska snart åka till Staffan's lägenhet eftersom jag ska sova där inatt, ska kolla på Sverige matchen och sedan blir det sova. Jag jobbar 8-15 imorn, skönt pass faktiskt. Efter jobbet måste jag verkligen städa mitt rum. Det är som vanligt kläder överallt och jag orkar inte se det, haha. Vi får hoppas att inte mamma går in där innan det är fint.. Ja just det, ska ju även klippa mig. Det behövs verkligen, orkar inte med mitt hår.

Nu måste jag försöka känna lugnet.

Dagens shopping! Köpte även en svart tröja men den kom visst inte med på bilden. Mjukisbyxorna behövdes verkligen. Det andra vet jag inte om det behövdes egentligen.. För stunden iallafall ;)

En nöjd Bella.

Av bfalk - 5 september 2009 12:38

Snart ska jag hoppa i duschen och kanske bli lite fräschare.

Gisse ringde och väckte mig idag, vilket var bra eftersom jag hade sovit hela dagen annars! Vi ska iallfall umgås idag, vi ska till birsta och sånt :) Ska bli värsta kul, då får man prata av sig oxå vilket kan behövas.

Nu sitter jag bara och tänker på Zac Efron (hetre han så..?), jag råkade visst drömma om honom inatt. Jag såg på 17 again, så antagligen därför. Tycker egentligen att han är väldigt töntig efter alla musikal filmerna men han är en riktig pudding i 17 again alltså!

Ibland gillar jag mina drömmar, hoho.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards