Alla inlägg den 10 september 2009

Av bfalk - 10 september 2009 22:48


Har just köpt fem säsonger av Mord i sinnet. Det var ett sånt bra erbjudande så jag var tvungen! Fem säsonger för 169:-

Det var ett bra tag sen jag såg den här serien, och den är ju så sjukt bra så varför inte?

Nu har jag nått att göra framöver iallafall, haha :)


Nu ska jag lägga mig och kolla på Pulp Fiction. Åh, underbar film! Travolta är så jädrans hot i den oxå, ett plus i kanten sådär.

B:"Nu ska jag se på Pulp Fiction"

M:"Jaha, ska du dreggla nu igen?"

B:"Ja."

M:"Men tänk på hur Travolta ser ut nu, då blir du äcklad"


Haha, ibland förstår jag inte hur mor tänker. Det var bättre förr som man brukar säga ;)

Av bfalk - 10 september 2009 20:53


Jag kan sjunga för dig. Anytime.

 

Av bfalk - 10 september 2009 17:18

Jag trodde jag var på hyffsat bra humör idag men tydligen inte.

Det är inte så himla bra nu, men jag får väll försöka stå ut med att man inte mår toppen bra varje dag. Men det är för fan jobbigt att ha sånna här känslor bara, onödigt må jag säga.

Jag har äckligt ont i min rygg idag oxå, mensvärk och svullna fingrar pga lederna. Jag är sugen på att leva idag.

Mamma säger att jag måste gå ut och gå en sväng, men det är sånna här dagar man inte orkar. Men får väll se om jag orkar gå till ica och köpa mig en skvaller tidning.

Man skulle ha haft alkohol här hemma, det kanske löser nått som somliga verkar tycka. Kerrrring, jag blir så besviken på dig ibland.


Nej, nu kan det väll endå bli lördag? Det känns som det kommer bli jävligt roligt! Men börjar redan bli nervös, haha. Töntig som man är. Blev jätte glad när jag fick veta att Peter (chifen) ska jobba, han skulle ha åkt bort egentligen men jobbar nu bara för att jag ska ha fest där :) Det är verkligen så sweet! Han gjorde jätte fint åt mamma när hon hade fest där, så jag hoppas att det blir lika fint för mig - om inte finare ;) Det är så kul att de bryr sig om mig, gullhjertan ärom! Kanske ska utbilda mig till bartender så man kan jobba där..? Jag skulle kanske provsmaka alkoholen först, för att se att den går att dricka. Men whatever.


Nu ska jag försöka ta mig ut ur det svarta hålet.

På återséende.

  

  

I can see your sad,

Even when you smile, even when you laugh ,

I can see it in your eyes, deep inside you wanna cry.

Av bfalk - 10 september 2009 15:00


Tänk att jag ska få det här.

Helt otroligt.

Jag har inte riktigt smält att jag ska till hovet i november, det kommer pirra som fan i magen när jag väl står där.

Mamma visade nyss hur hon skulle dansa när vi är där, haha. Det var fint.


Jag har ont i magen så nu ska jag lägga mig i sängen och glo på tv :)

Av bfalk - 10 september 2009 11:57


Jag råkade visst frilösa en massa aggressioner i bloggen igår kväll.. Jag måste påminna er om att jag inte är en kvinnohatare eller manshatare.. Men jag är på god väg, haha.

Jag har knappt vaknat känns det som, men jag har hört att jag ser ganska vaken ut endå. Jag har käkat gröt, duktig som jag är och nu sitter jag här.

En djup lättnad har kommit in i min kropp och jag känner att den här dagen kan nog bli bra :)

Jag ska väll försöka gå ut och röra på mig oxå, får se när det blir.


Igår kollade jag på Efterlyst, Leffe GW vägrar svara på mina frågor! Men jag tyck om han endå.


kram&puss

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards