Alla inlägg den 11 september 2009

Av bfalk - 11 september 2009 21:05


Trötthet och cider går inte så bra.

Så ni vet!

Jag känner mig jätte hyper, så ni vet.

Längar som ett as tills imorn. Jag+goa vänner+mat+alkohol = ROCK'N'ROLL!

Om ni har tur så dansar jag på bardisken.


Av bfalk - 11 september 2009 11:57


Jag precis nyss öppnat mina små blå. Har legat på nått konstigt sätt idag så har lagomt ont i nacken.

Just innan jag vaknade så drömde jag om Daniel Vosovic (kläddesigner), han jobbade på ica bergsgatan. Mamma stod utanför för vi skulle få skjuts till jobbet, för jag skulle jobba. Det tog en himla tid där inne på ica, så när jag kom ut var det typ natt och regnade för fullt och mamma hade dragit ifrån mig. Jag hade lite panik där en stund, men sen vaknade jag, haha. Ibland förstår jag inte min drömmar alltså. Kanske betyder att jag måste köpa choklad? Eller gå på ica? Hitta en kläddesigner?


Snart måste jag faktiskt äta nått, har inte gjort det än. Sen blire dusch, sjukhus och ikväll ska jag väll klippa mig. KANSKE. U never know.

Egentligen skulle jag behöva åka till stan och handla middag och lite tills imorn.. Tror ni att jag orkar? Jag får se helt enkelt.


kram&puss

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards