Alla inlägg den 12 september 2009

Av bfalk - 12 september 2009 13:29


Jag hittade en man i en garderob så jag tog hem han!

  


Av bfalk - 12 september 2009 13:20


Alltså, hur stavar man lixom? Jag har alltid i mina 20 år på jorden skrivit det ordet med ett x. Antagligen för att jag är så ball och det ser fränt ut.

Men nu kommer dessa funderingar.

Egentligen har jag mer vettigare saker att göra.. Egentligen.

Men det här borde ju klassas som vettigt?! Ellerhuuuur.


Det pirras i magen, precis som att man är nykär. Kanske för att jag såg Dregen. Haha.

Nej, jag är nykter.

Nu ska jag faktiskt duscha.

Av bfalk - 12 september 2009 11:54

Jag drömde vi tog SM guld och Djurgårn' åkte ut!

 

Hehe, den bara RÅKADE hamna på mitt huvud när jag vaknade denna morgon.

Ja, jag är alltså vaken. Jag drömde faktiskt om AIK inatt/idag, nångång var det iallafall. Dom spöade Göteborg, det var en otroligt skön känsla må jag säga! Så skön att jag valde att tracka ner på målvakten i götet så han spöade mig, men hård som man är så tog man det som en man. Öh, kvinna. Precis!

Nu kurrar det i min mage, som vanligt, haha. Hur ska det gå när middagen är klockan 7?! Får äta mycket till lunch.


Igår så tog jag mig till stan iallafall, gick först till sjukhuset. Jag tror jag aldrig varit med om nått värre, fy vad jobbigt det var att gå. Kändes som att jag gick i 180 hela tiden.. Jag antar att det ska vara så ett tag nu, ush. Senare så åkte jag ner på stan och handlade lösnaglar, falukorv, skvallertiding, halebopgrej, cigg och såklart: VIN! Kändes underbart att kunna gå på systemet, jag ba: IN YOUR FACE! Nej, så kaxig var jag inte.

När jag kom hem så lagade jag korvstroganoff och ris, skit gott! Pratade i telen med Thomas en stund sen så kollade jag på top model. Efter det så ringde mor och sa att jag måste ta mig till hårstudion där Elin jobbar eftersom hon inte kunde komma hit så stressade lite, men det gick bra.

Hon fick till en bra frilla måste jag säga! Är skit nöjd med längden och luggen! :) Det vart inte sådär jätte kort, det får bli nästa gång. Jag måste verkligen klippa så kort eftersom mitt hår är så skit slitet nu efter alla mediciner och infektioner, det är nästan läskigt. Det är enda från roten oxå, så egentligen skulle man raka av det men det vågar jag inte, haha. Kanske en mohawk? Men inte en sån som punkare har utan en liten ba.

Jaja, sen så gick jag till dallan där Staffan, mor och Benke var. Tog mig två cider och snackade med Peter.

Sen åkte jag hem och la mig i sängen och kollade på tv, pratade även med Linn. "Hur ska du orka festa när du är sådär snorig?!" Haha, man är väll hård!


Och nu är dagen äntligen kommen! Jag hoppas det blir jätte bra, att jag har jätte kul. Nu kan ju inte alla komma, givetvis men sånt kan man inte göra nått åt! Är skit glad att de som kommer kommer så att säga :) Åh, känner mig jätte glad idag! Dock så har jag ett illamående som följde med när jag gick och la mig inatt men det går nog över får vi hoppas. Om jag äter och så!

Men nu börjar klockan bli mycket, måste käka, färga hår och packa och allt sånt! Sen ska jag till Gisse för hon ska sminka mig och fixa hår. Kommer bli loveli! Syns på festen ikväll gott folk. In i dimman med er!


kram&puss

 

 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards