Alla inlägg den 18 september 2009

Av bfalk - 18 september 2009 11:54


Inatt har jag haft ont i halsen, hela natten. Inte sådär jätte roligt, så jag är lite trött nu men jag kan inte sova så mycket mer faktiskt. Jag har precis käkat mackor, ska väll duscha och fixa mig lite sen ska jag åka till Jessica! :) Jag skiter i att jag är lite halvsjuk, jag har ju all tid i världen att bli sjuk sen så.. Men jag hoppas att jag inte känner av halsen ikväll/inatt iallafall. Jag har ingen aning om hur jag kommer hem heller.. Så om ni ser en Gene Simmons nånstans, bli inte rädda!

Även fast jag sov som en kratta så fick jag sova någon timme, det var den bästa timmen någonsin! HEHE.

Jag drömde att jag var i någon stor stuga, det var en sjö där och jätte fint. Där var jag, mamma, brorsan och hans kompisar, hela BAU teamet (criminal minds alltså, haha), Ivan Obolo och Bojan. Alltså finfina killar!

Men jag var så himla kär Matthew gray gubler, så jag hade bara ögon för honom. Och han var kär i mig, det var faktiskt en ganska ball känsla. Men, som alltid så ska man vakna. Det är det värsta med drömmar; man vaknar.

Nu är jag extra kär i den där mannen. Ge mig en töntig, gullig kille. Nu. Kanske finns i Sthlm?

  


Nu ska jag drömma vidare, för man kan ju trots allt göra det på dagen oxå.

Åh, vilket tråk väder det är ute då! Jag blir less.

Precis nu kände jag hur mätt jag är, blä.

Nu ska jag försöka bli pepp inför festen, Jessica kanske har bjudit en töntig gullig kille till mig?



Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards