Alla inlägg den 21 september 2009

Av bfalk - 21 september 2009 23:37


Idag vann AIK mot Örgryte med 3-0 (älskling's Obolo gjorde sista målet, puss)

Idag vann AIK hockey mot Örebro med 5-1

Idag vann AIK innebandy mot Balrog IK med 15-4.


Det är en god dag att vara en AIKare!

  

Av bfalk - 21 september 2009 16:08


Idag har jag strumpbyxor och en långrandig tröja som jag råkat snott från Svante, haha. Jag älskar killtröjor,mmmm! Om någon vänlig man därute vill ge bort tröjor - ge dom till mig!

    

Jag tog även bildbevis! Jag har gömt mig inne rummet mest hela dagen, jag har fortfarande tokont i höften. Men imorn så skiter jag i det, imorn ska jag vara nyttig och gå i skogen med mama! Jag vet inte om jag överlever eftersom är så sjukt rädd för alla kusar och ormar som finns där.. Jag tar med mig kameran som bevis på att jag faktiskt var där.

Idag ska jag få asgod kyckling till middag, jag brukar inte kunna äta det men den såg så god ut så den borde ju vara ätbar. Det var huuuur mycket kryddor som helst på den, i like it!

Nej, nu har jag faktiskt inte mycket mer att berätta, för denna gång.


PUSS!

Av bfalk - 21 september 2009 13:45


Ikväll möter AIK Örgryte hemma. 

Sen så möter även AIK Hockey Örebro. De vann ju första matchen mot Malmö.

Det blir att zappa fram och tillbaka, kommer bli dubbelt så nervös oxå. Illamående, spänningshuvudvärk.. Får bara hoppas att det blir dubbel vinst oxå!


  

Världens finaste klubbmärke!

Av bfalk - 21 september 2009 13:36


Något måste jag ha gjort, något snällt. Kanske för att jag inte nyst på en kvart?

Men här ska det käkas äppelkaka och huuuuur mycket sås till. Fyfan vad jag är nyttig känner jag.

Man lever bara en gång, som jag brukar säga. Bäst att käka upp sig till vintern oxå, så man överlever.


  

Sensuella Bella skickar en puss till er alla!

Av bfalk - 21 september 2009 13:23


Jag accepterar att vänner, bekanta inte vill festa hela tiden och inte vill komma på min eller någon annans förfest. Men på senaste har jag blivit mer och mer irriterad över både min 20års fest och Jessicas. Här bjuder vi folk vi verkligen ska komma, men inte ett knyst hör man? Det är så jävla respektlöst att inte ens kunna skicka ett sms där det står: nej jag kan inte komma. Då blir man ju nöjd. Tankarna snurrar ju faktiskt när man är själv och man undrar om människan som man bjöd överhuvudtaget tycker om en? Om man inte kan höra av sig så bryr man sig nog inte så mycket trots allt.

Jag vet vilka som är mina riktiga vänner, som bryr sig och skulle göra allt för att komma till just min fest. Ni andra kan ta er nånstans! Jag vet inte vad Jessica tycker men nu talar jag även för henne; vi båda har blivit besvikna över vissa personers agerande gällande våra fester. Somliga total ignorerar ens inbjudning, jag skulle skämmas som satan om jag inte svarade. Även fast jag gjorde det med flit eller om jag bara råkade glömma det (för det är mänskligt), men vare sig det är den ena eller andra så skulle jag skämmas ögonen av mig. Jag blir skit glad när jag är bjuden på förfester, vanliga fester eller något sånt, det betyder att jag uppskattas av min närvaro. Jag kan inte alltid komma, men jag svarar ju alltid med en anledning.

Och när det gäller en kompis 20årsdag så skulle jag aldrig missa den, bara för att vara en bitch. Och att fylla 20 år ju ett speciellt år och då vill man fira med sina nära och kära.

Man ska verkligen komma ihåg vilka som är ens vänner :)


Men som morsan brukar säga; nu har ni skitit i det blå skåpet ;)




Av bfalk - 21 september 2009 11:46


Kan det börja sämre? Nu är jag iallafall vaken och ja, jag har dessa problem denna morgon. Eller dag kanske man säger? Jag måste säga att jag älskar att vara vaken på natten och sova på dagen, det är underbart.

Det verkar vara en ganska fin dag idag, så om min höft tillåter (den kanske vaknar till snart?) så ska jag gå en promenad. Chipsen försvinner förhoppningsvis då.

Men först av allt ska jag käka frukost, mamma gjorde grekbröd igår. Det luktade jätte gott så jag hoppas dom smakar gott oxå :) Men det tror jag nog!

Jag hoppas mina kläder från HM kommer idag, kanske är att önska för mycket men jag viiiill. Beställde en sån sjukt snygg pälsväst, ja ni hörde rätt; det är nog resterna av en katt eller nått. Nu är jag ond.


Jag har förövrigt inte hittat min fisk. Har jag mördat den? Jag är som mördarna i Sverige och "bara råkar glömma bort just den episoden". Snart finner vi ett fisklik och det var INTE jag.


Igår fick jag alla mina bilder från festen oxå, vissa var jätte fina och vissa kommer jag inte ihåg, haha. Jag tror banne mig jag lägger ut de på bdb för nu var de längesen jag la ut nått där, så kika där om ni är intresserade (http://bfalk.bilddagboken.se)

Nu ska jag försöka göra något vettigt.

Seeeyaaaa!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards