Alla inlägg den 23 september 2009

Av bfalk - 23 september 2009 22:48


Såg precis vad jag ska få i lön på fredag.. Holyjissus. Jag är så lycklig nu.

Nu ska jag beställa lite skit, som jag behöver. Faktiskt.


Av bfalk - 23 september 2009 20:43


Jag har inte gjort så himla mycket idag.. Istället för att städa så sminkade jag mig och fixade håret, sånt är ju faktiskt oxå bra! Har kollat lite på Mord i sinnet, hjälp mamma med maten, kollat på männen och nu väntar jag på att efterlyst ska börja. Det ska bli riktigt intressant att höra Leffe GW ikväll, och för engångsskull ska morsan kolla med mig :)

Jaja, tänk att tiden går så fort fast jag aldrig gör nått vettigt, haha!

Anette ringde förut oxå, jag ska jobba åt henne på lördag/söndag. Det tyngsta passet oxå, 9-9. Men det är helt underbart att jag får jobba! Så det ska faktiskt bli kul att träffa jobbpolarna och de som bor där igen!


Idag har jag haft en egodag oxå, knäppt massa nya kort. Vissa kommer aldrig få se ljusets strålar, men vissa kan man visa upp.. De som man är nöjd med. Och ja, vissa kort är inte helt seriösa. Men vem kan vara seriös hela tiden?

             

Det är så bra att man kan ha miniatyrer, tar inte lika mycket plats då. Det är bara att klicka på bilden du vill se så blir det en hyffsad storlek med en hyffsad kvalitè. Det är bra synd att dom inte blir lika bra som på min dator, men allt kan inte vara perfekt, höhö.

När mamma kom hem idag så hade hon med sig en present till mig, från Maria :) Det var några stenar i en påse, samt 10% rabatt på Mystyle. Ska lätta köpa en buddah gubbe! Stenarna ger en kraft och hopp, man ska helst ta med dom överallt och lägga dom under kudden när man sover. Knäpp som man är så tror man på sånt här!

  


PUSS!

Av bfalk - 23 september 2009 13:28


Nu har jag varit vaken i cirka en timme och jag undrar fortfarande vad jag ska göra, antigen gå ut och gå eller städa. Inget av dom sakerna är så himla roliga, men båda måste göras! Jaja, får se hur allt blir. Skulle vara roligt att gå ut med nån oxå, så kanske väntar på att morsan kommer hem helt enkelt :)

Skulle ju vara med Svante idag oxå, men jag tar ju mig ingenvart, så jävla tråkigt men jag har inte råd att dra med kortet på bussen. Får se till att fixa kortet så man kan ta sig nånstans framöver.

Just nu, (förutom att försöka veta vad jag ska göra) så lyssnar jag på Hardcore Superstar. Det var tok längesen jag lyssnade på dom, så nu behövdes det verkligen! Vilket himla go röst Jocke Berg har alltså.. Hoppas man får se dom igen, dom ger ju verkligen allt live! :) Jag är så sjukt sugen på rockkonsert nu så jag nästan avliiider, undra om man får se nått innan Manson? Det skulle ju vara underbart för min själ. Jag längtar jätte mycket till sthlm nu.. Ta mig dit.

När jag käkade frukost idag så beställde jag 5 VR för 98:- + att man fick en grej till håret som tydligen var jätte bra och ett sött armband. Tyckte det var ett riktigt klipp så jag beställde det via sms!

Igårkväll/natt så låg jag i sängen och käkade nachochips och creme freiche och kollade på Mord i sinnet, ett perfekt slut på dagen! Jag var vaken toklänge för jag inte kunde sova heller, tur att man har serier att kolla på då säger jag bara!

 Hell yeah för större mage!


Ja, nu kanske jag ska försöka göra nått vettigt.

Föresten, det är säkert någon där ute som stör sig jätte mycket på att jag skriver dom istället för dem. Men saken är den att jag hatar ordet dem. Vem säger så egentligen? Jag vill gärna skriva så som jag pratar och jag säger ju faktiskt dom. Jag tycker på nått sätt att dem låter så tantigt, haha. Så there go!

Nu ska jag rocka vidare.


  

Oh no

I don't need another trip to that graveyard

Let me be

Already being sick n tired

Being friendly

Bring me

Let me be

Into sweet debauchery

I'll hang myself

I'm misery

Let's go

Gimme some rope

Gimme something to set me free

Life's tough

With a little bit of fantasy

I'll find something that will kill me


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards