Alla inlägg under september 2009

Av bfalk - 10 september 2009 17:18

Jag trodde jag var på hyffsat bra humör idag men tydligen inte.

Det är inte så himla bra nu, men jag får väll försöka stå ut med att man inte mår toppen bra varje dag. Men det är för fan jobbigt att ha sånna här känslor bara, onödigt må jag säga.

Jag har äckligt ont i min rygg idag oxå, mensvärk och svullna fingrar pga lederna. Jag är sugen på att leva idag.

Mamma säger att jag måste gå ut och gå en sväng, men det är sånna här dagar man inte orkar. Men får väll se om jag orkar gå till ica och köpa mig en skvaller tidning.

Man skulle ha haft alkohol här hemma, det kanske löser nått som somliga verkar tycka. Kerrrring, jag blir så besviken på dig ibland.


Nej, nu kan det väll endå bli lördag? Det känns som det kommer bli jävligt roligt! Men börjar redan bli nervös, haha. Töntig som man är. Blev jätte glad när jag fick veta att Peter (chifen) ska jobba, han skulle ha åkt bort egentligen men jobbar nu bara för att jag ska ha fest där :) Det är verkligen så sweet! Han gjorde jätte fint åt mamma när hon hade fest där, så jag hoppas att det blir lika fint för mig - om inte finare ;) Det är så kul att de bryr sig om mig, gullhjertan ärom! Kanske ska utbilda mig till bartender så man kan jobba där..? Jag skulle kanske provsmaka alkoholen först, för att se att den går att dricka. Men whatever.


Nu ska jag försöka ta mig ut ur det svarta hålet.

På återséende.

  

  

I can see your sad,

Even when you smile, even when you laugh ,

I can see it in your eyes, deep inside you wanna cry.

Av bfalk - 10 september 2009 15:00


Tänk att jag ska få det här.

Helt otroligt.

Jag har inte riktigt smält att jag ska till hovet i november, det kommer pirra som fan i magen när jag väl står där.

Mamma visade nyss hur hon skulle dansa när vi är där, haha. Det var fint.


Jag har ont i magen så nu ska jag lägga mig i sängen och glo på tv :)

Av bfalk - 10 september 2009 11:57


Jag råkade visst frilösa en massa aggressioner i bloggen igår kväll.. Jag måste påminna er om att jag inte är en kvinnohatare eller manshatare.. Men jag är på god väg, haha.

Jag har knappt vaknat känns det som, men jag har hört att jag ser ganska vaken ut endå. Jag har käkat gröt, duktig som jag är och nu sitter jag här.

En djup lättnad har kommit in i min kropp och jag känner att den här dagen kan nog bli bra :)

Jag ska väll försöka gå ut och röra på mig oxå, får se när det blir.


Igår kollade jag på Efterlyst, Leffe GW vägrar svara på mina frågor! Men jag tyck om han endå.


kram&puss

Av bfalk - 9 september 2009 19:50


Åh, vad är det med människorna i denna stad egentligen?? Jag bara undrar! Om någon har funnit svaret, vänligen meddela mig så får jag veta.

Har just pratat i telefon i 40 minuter med en upprörd man och en ännu mer upprörd Bella, alltså mig själv. 

Vad ni än tycker om detta; jag snackar inte skit om folk. Så är det bara. Det är ännu värre när folk säger att jag sagt något, som jag inte har sagt utan att det ligger i den töntens egna huvud. AHhhhhhh! Ibland blir jag glad över att jag går på magkänslan och inser att vissa inte går att släppa in på livet alltför mycket.

"Han har inte rent mjöl i påsen, inte alls! Inte alls Bella!" Hahah, det var nog dagens mening. Jag hatar när folk snackar gojja, jag hatar folk som pratar om mig som att dom känner mig, jag hatar folk som säger saker som är osant. Vad är det för mening, egentligen? Någon gång kommer sanningen fram att man bara ljuger, hur många kompisar har man vid sin sida då? 

Killar snackar då lika mycket skit som tjejer. Killar är lika puckade som tjejer.

Jag ska fan leva i celibat. Om man inte gör det; det är då folk får för sig saker. Jag har nog lärt mig under mina tjugo år!


Nej, nog om det.

Har haft sjukt med ångest idag. Sjukt med ont i huvudet. Sjukt illamående. Mer ångest av att berätta det för kvinnan jag bor med. Sjukt.

Var tvungen att kräkas ut det till Jessican idag, det kändes bra endå.


Jag önskar att jag var rockstjärna så jag kunde ha massa pengar, massa groupies och alkohol.

Det skulle vara najs. Jag skulle inte bo i Sundsvall då, btw.

Jag ska vara en rockstjärna på lördag.


Det känns som det här inlägget blev väldigt nödvändigt, haha. TRO INTE PÅ ALLT NI LÄSER!


Föresten så spelar Sverige skit dåligt, big suprise. Or not. Det kan ni tro på.



Av bfalk - 9 september 2009 13:23


Hittade denna här vodoodockan nyss, den borde bo hos mig.

Nu på en gång.


DREGEN VOODOO DOLL [VOODOLLS]DREGEN VOODOO DOLL [VOODOLLS]


Dregen ger dig tur i kärlek, fiske och spel. Speciellt om du vågar satsa hårt på nummer 13.


Ta med din DREGEN på konserter och festivaler. Han kommer att ge dig den ultimata musikupplevelsen.

TIPS! Om du vill ha en lugn kväll så stoppa ner DREGEN i den medföljande säcken före solnedgången.

Var nu noga med att välja språk till de instruktionerna som medföljer i lådan, svenska eller engelska finns att välja på. Viktigt att följa dessa till punkt och prickar för att få ut maximum av alla häxkrafter...

Av bfalk - 9 september 2009 12:55


Ja, hur ska detta gå? Jag kan ju inte säga att det svenska landslaget är nått att hänga i granen direkt.

Vinna eller försvinna.


Jag kommer sitta och kolla, hoppas på att Zlatan kanske näsar in bollen i mål?

Hoppas måste jag ju iallafall göra!

Av bfalk - 9 september 2009 12:05


Glömde totalt bort att det inte är bara jag som fyller 20 år i september.

Även Backyard Babies fyller 20 år som band.

Det är lite småfränt, antar att året 89 var ganska så speciellt ;)


Jag hoppas jag får höra Backyard i 20 år till, minst!

Tack för bra musik genom alla dessa år.

Ni är bäst.


           



Av bfalk - 9 september 2009 10:33


Idag måste jag verkligen fatta ett stort beslut, det är iallafall ett stort beslut för mig.

Ush, jag tycker verkligen inte om det MEN jag måste ju göra det för min skull. Jag kan inte låta andra bestämma över mig och fatta svåra beslut och glömma mina egna känslor..

Men det finns en person som jag kan göra besviken, det vill jag inte. Det är lite svårt när man inte vill såra någon, ibland skulle man vara lite känslolös?

Senare på dagen ska jag ta en promenad igen, så då ska jag fundera över det här. Jag har så svårt att lyssna på mig själv och min magkänsla, jag gör istället det som låter bra i andras öron. Man kan inte göra så, tillslut går man väll under. Om jag lyssnar på mig själv den här gången vet jag att jag slipper bli lidande och mår lite bättre.


Visst låter det som en självklarhet? Tyvärr så är det ju inte alltid så för en själv.

*

Jag åt just värsta toppfrukosten bestående av blåbärssoppa och ett äpple. Det blir så när jag inte orkar göra mackor. Snart lär det kurra i magen igen.

Nu längtar jag till lördag, åh det kommer bli så kul! :) Det är trist bara att det inte kommer så många från släkten, menmen. Kanske skönt det oxå? Haha.


Nej, nu ska jag försöka göra nått vettigt.

kram&puss

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards