Direktlänk till inlägg 21 oktober 2009

Fråga Dr. Bella "Doktorn utan doktorexamen!"

Av bfalk - 21 oktober 2009 17:45

Kärlek

 

Hur vet man att man är kär?

Trust me, man vet. Fast tro inte att det är rosa himlar och sköna virrvlarr imagen hela tiden! Nån måtta får det vara.

 

Finns den perfekta killen för mig?

Ja, men jag tog han för längesedan.

 

Jag är kär i en som inte är kär i mig, vad gör jag?

Skit i honom/henne! Man kan inte tvinga fram kärlek (om man inte är snygg som en idiot). Hitta något bättre och om inte - lev i celibat. Det är bäst av allt måste jag säga, ingen som stör, ingen kärlek. Livet bara rullar på. Det bästa som finns är att bara kunna tänka på sig själv, passa dig för kärleken. Gör't ba.

 

Vad är kärlek?

Är jag en poet?


Hur berättar jag för mina nära och kära att jag är gay?

Just spit it out! Om dom älskar dig, älskar dom dig för den du är, inte vem du attraheras av.

Njut av livet som gay!

 

Jag är kär i Dregen.

Jag oxå, back off bitch!

 

Jag är kär i min bästa kompis.

SÄÄÄÄG INGEEEEEET, och absolut INTE när ni har druckit alkohol. Fast och andra sidan säger jag till mina kompisar att jag är kär i dom hela tiden men ingen tror mig. Bra spelat av mig.

 

Jag undrar hur man blir bra på att kyssas.

Jaaa, du får väll testa dig fram på första bästa tjej/kille!

Man kan aldrig hångla för mycket, men akta dig för skavsår.


Hur raggar jag på krogen?

Gå fram till personen och hångla upp h*n. Fast akta dig för elaka pojk-och flickvänner!

 

Jag är 14 år och har aldrig hånglat med någon – är det vanligt?

Ja, det är det säkert. Men inte för mig.

 

Sex

 

Hur länge kan man vara oskuld?

Ja, till 15 sen är det fan kört.

 

Är det normalt att ha olika storlek på brösten?

Nej, gör genast något åt detta! Det ska helst vara Linda Rosing varning, annars är det inte okej alltså.


Kan jag ha sex när jag är gravid?

Ja, shooot ba shooot! Fast barnet kan kanske bli sexberoende när den blir äldre.. Det är något jag funderar över just nu faktiskt. Och han kommer skylla på sina föräldrar, helt klart.


Jag är sexberoende.

Jäklar, hoppas du inte bor i en liten stad! Men ta dig i kragen för fan, hoppas du inte får nån hemsk sjukdom du kan skryta med.


Jag vill börja med p-piller, hur gör jag?

Trippa in på sjukhuset eller ungdomsmottagning och begär pills så du kan få jöka utan att bli gravid.


Hjälp, jag är beroende av att kolla på porrfilmer.

Jissuuuss, gå till krogen och skaffa dig ett riktigt ligg!


Hur har jag sex?

Först och främst krävs skillz att skaffa sig en av motsatt eller samma kön. Du lirkar upp kläderna och sen är det bara att tuta och köra! Resten borde du ju fatta själv. Eller....? Du borde ta tips från den där som älskade porrfilmer.


Min tjej vill inte komma när vi har sex, vad gör jag för fel?

Vill och vill, du gör det väll på fel sätt!


Hur vet jag vilken som är min favoritsexställning?

Det vet du när din tjej/kille blir så jävla less att h*n utför sexförbud i en månad.




Dr. Bella har härmed frågat på eder frågor.

Hon kanske återkommer med sina skillz nästa vecka!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bfalk - 28 februari 2013 02:35


    Eftersom man alltid ska skryta om saker man gör bra så ska jag tamefan också göra det.  Detta är ingen comeback för mig. Jag ska alltså bara skryta här litegrann..  Jag har sedan jag blev medlem på Ester&co, 15 februari, tränat varje da...

Av bfalk - 14 februari 2013 13:53


Jag har kommit fram till att min lust att blogga har försvunnit totalt, så är the end of an era här. Eftersom det knappt är någon som läser den här bloggen så behöver jag ju ändå inte ha den kvar. Jag kanske återkommer med en ny blogg, som endast b...

Av bfalk - 11 februari 2013 21:47


Mamma har dumpat sitt fotbad hon fick i julklapp hos mig, hon säger att vi ska ha delad vårdnad om den, haha. Åååå det är så grymt härligt alltså. Mina onda fötter blir genast gladare och avslappnade, tror det är bra medicin för dom som har ont i fos...

Av bfalk - 11 februari 2013 12:45

"The world goes on and you're gone. The best revenge is to live on and prove yourself." Eddie Vedder ...

Av bfalk - 10 februari 2013 18:30


  FYFAN vilken huvudvärk jag har! Det är inte ofta det händer men när det väl smäller till, PANG! Så göre så ont så det känns som allt ska sprängas. Väldigt oskönt må jag säga.  Och i två dagar har jag städat med mamma hos min bror som ska hyra ...

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards