Alla inlägg den 2 november 2009

Av bfalk - 2 november 2009 20:44

Daniel Tjärnström. 11 år i AIK, gjorde sitt första mål för säsongen igår. "Tjärna till landslaget!!"

Mikael Stahre. Tränaren som fick AIK att ta smguld efter sin första säsong.

Martin Mutumba tatuerade in att AIK skulle ta guld, två dagar innan matchen.

Av bfalk - 2 november 2009 17:53

"Om vi visste varandras hemligheter, vilket lugn vi skulle finna."

/John Churton Collins

Av bfalk - 2 november 2009 17:45

Sjukt mycket hetare än Megan Fox som bara är en läskig kopia. Jag gillar orginal bäst, för vem vill följa efter som en hund?

Av bfalk - 2 november 2009 17:37

Förlåt och förlåt för den dåliga uppdateringen! Jag skäms nästan. Men bara nästan.

Det blev ju guldfirande igår så att säga. Klockan 3 anlände jag till Staffan med cider för att lugna ner mina nerver, jag var så himla toknervös och illamåendet var upp till halsen. Men trots det vann dom, dom tog SM guld!! Helt jävla sjuk känsla, jag blev så glad! Det känns fortfarande overkligt måste jag säga. Efter elva år vinner dom äntligen och det finns inga andra som är mer välförtjänta än AIK, dom har svettats och tårarna har runnit och kämpat och tagit i. Jag önskar bara att jag fick vara i Sthlm och fira med, men neeej.. När domaren blåst av matchen och det var klart så hoppade jag och studsade, skrek och grinade. Helt otroligt. Så underbart skönt att dom slog Gbg oxå, era sillstrypare.

Efter en stund så gick vi ner till Dallan för att fira; cider, drinkar och shots. Sen så gick jag, Gisse och Micke till Allstar för ännu mer.. Trots det så var jag hemma i bra tid, fast natten var inte lika rolig. Jag hade feberfrossa och sov några få timmar, skit jobbigt.

Flavios hälsning till Göteborg:

Efter sitt kvitteringsmål sprang Antonio Flavio ut mot publi


Idag så har jag ännu inte riktigt fattat vad som hänt, men har köpt alla tidningar som finns. Så nu ska vi tapetsera väggen!

På dagen så mötte jag upp Jessica och Uffe, eftersom det var photoshoot. Mådde inge vidare och var nog inte direkt så rolig att umgås med, sorry. När det var klart köpte jag chips, Jessica sa att man får äta det när man är sjuk. När jag kom hem så käkade jag sedan blev det ett Criminal Minds avsnitt sen toksomnade jag. Jag har bara varit vaken en stund, det var såååå skönt att sova! Jag känner mig lite piggare, men ja. Får se vad som händer.

Ikväll blir det chips, dipp och film!


PUSS!


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards