Direktlänk till inlägg 1 december 2009

Jag ser dagarna komma och sen springer dom förbi

Av bfalk - 1 december 2009 15:00

Tänk att det redan är december, tiden går alldeles för snabbt alltså.

Idag gick jag upp klockan 10, min klocka ringde då annars hade jag sovit ett tag till. Jag gick och la mig ganska tidigt igår för jag var jätte trött, men kunde jag sova? Neej. Jag vet inte hur länge jag vred och vände på mig innan John Blund kom och gjorde så jag fick sova.

Innan jag somnade så låg jag och läste ELLE och hade tänt alla ljus i rummet, det var jätte mysigt! :) Mitt rum är ju ganska kallt, så med massa ljus blir det genast varmare. Inatt drömde jag något jag oftar drömmer, att jag jobbar på dallan. Mamma är säker på att jag kommer bli bartender nångång i mitt liv, ja varför inte? När Gisse jobbade där kunde hon få upp till 5000:- i dricks, helt sjukt.


Jag gick upp tidigt idag eftersom jag hade tvättstuga klockan elva, egentligen skulle mamma tvätta men hon skulle få stressa så mycket så då gjorde ju jag det istället. Först så bråkade den nya torktumlaren med mig, det fanns tusen saker att välja på men ingen var rätt men till slut så gick det iallafall. Senare så tjaffsade ena maskinen med mig, så jag fick springa och byta, med dyngblöt tvätt. Tur att jag var själv där inne, haha. Jag har även hunnit sola i 20 minuter, det var skönt att få vila ögonen en stund. När jag är trött så blir jag jätte irriterad, så jag vet inte hur många som jag har hatat i min lilla skalle idag. Men nu är jag piggare och världen ler mot mig igen, typ. Ska man skämmas för att man har onda tankar om människor? Det är ju inte så att någon hör en, men kan det vara skadligt för sitt eget mående?

Jag har målat ramar oxå, nu är jag svart på händerna och armarna. Men jag antar att det ska vara så.

Jag har kikat på byrålådor och andra grejor som jag ska köpa på IKEA, jag hoppas Gisse kommer hem imorn så jag kan shoppa det.. Och då kan jag även fixa upp alla tavlor. I mitt huvud kommer det bli jätte fint, jag hoppas att det blir det på riktigt oxå!


Nu ska jag ta surfa vidare, so long!

PUSS!                         

   

  

Fritz myser, på sitt eget speciella vis. 

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bfalk - 28 februari 2013 02:35


    Eftersom man alltid ska skryta om saker man gör bra så ska jag tamefan också göra det.  Detta är ingen comeback för mig. Jag ska alltså bara skryta här litegrann..  Jag har sedan jag blev medlem på Ester&co, 15 februari, tränat varje da...

Av bfalk - 14 februari 2013 13:53


Jag har kommit fram till att min lust att blogga har försvunnit totalt, så är the end of an era här. Eftersom det knappt är någon som läser den här bloggen så behöver jag ju ändå inte ha den kvar. Jag kanske återkommer med en ny blogg, som endast b...

Av bfalk - 11 februari 2013 21:47


Mamma har dumpat sitt fotbad hon fick i julklapp hos mig, hon säger att vi ska ha delad vårdnad om den, haha. Åååå det är så grymt härligt alltså. Mina onda fötter blir genast gladare och avslappnade, tror det är bra medicin för dom som har ont i fos...

Av bfalk - 11 februari 2013 12:45

"The world goes on and you're gone. The best revenge is to live on and prove yourself." Eddie Vedder ...

Av bfalk - 10 februari 2013 18:30


  FYFAN vilken huvudvärk jag har! Det är inte ofta det händer men när det väl smäller till, PANG! Så göre så ont så det känns som allt ska sprängas. Väldigt oskönt må jag säga.  Och i två dagar har jag städat med mamma hos min bror som ska hyra ...

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards