Direktlänk till inlägg 8 december 2009

Gooomoooorrrongoooomorrroon!

Av bfalk - 8 december 2009 16:57

Ja, det kanske är lite sent, men vad gör det? Jag skulle faktiskt blogga när jag kom till jobbet (visst låter det bra, haha) men i vanlig ordning glömde jag bort det. Jag var jätte trött imorse men det löste sig när jag fick gå en halvtimmes promenad. Så fort jag kom till jobbet möttes jag av en himla underbar syn: Backyard Babies! Ja.. Dom var ju inte på jobbet tyvärr men dom var i dumburken. Tydligen hade dom gett en intervju, men den missade jag ju såklart. Det blir att kika på nyhetskanalen eller vad det är senare ikväll och kolla. Åååh, vad jag vill ha deras bok - Them XX. Men jag har en känsla av att jag får köpa den själv, men vadtusan, då får jag ju den iallafall!

Dagen idag har bestått av städning av hela huset, lite diskning, lite matlagning och vara ett allmänt stöd.

Dagen har gått jätte fort och det har varit trevligt. Jag ska jobba imorgon oxå, dygn. Jag älskar dygn, då får man lite mer pengar.

Jag har även fått tre pass i början av januari, så det är bra.


Jag gick faktiskt hem idag, det var jätte skönt att få röra på dököttet. Jag pratade med mamma i telefon hela vägen, hon var i skogen och såg inget så då ville hon ha någon att prata med om hon skulle ramla, haha. Jag gick även ut och hämtade ut mitt paket från HM, massa godsaker både till mig och till familjen! Dock så har jag inte ens orkat öppnat det till mig, gör det nog lite senare. Det var iallafall byxor, en tshirt och två halsband. När jag rotade runt där och kollade så allt var med och rätt så insåg jag att en tröja inte låg där, istället så låg det barnsockor där i.. Det var ju lite förvånande, för så små fötter har jag inte. Jag kanske ska ge personen sockarna istället för tröjan? Men nu har jag iallafall skickat iväg ett mail och jag hoppas verkligen den där tröjan kommer innan jul, annars blir jag måttligt glad. Jag hoppas verkligen allt var med, jag är så yr så jag glömmer ju vad jag har beställt. Ska nog kolla lite nogrannare senare! :)


Snart blir det middag sen ska jag börja städa här hemma och damma av, sen ska julsakerna upp! Trots det fula vädret så ska man väll på lite julstämning i sin arma kropp. På tal om det så ska jag även fixa en julskiva. Så jag har antagligen fullt upp ikväll, sen så ska jag kolla på Man U matchen tänkte jag.

Nu ska jag surfa vidare,


PUSS!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bfalk - 28 februari 2013 02:35


    Eftersom man alltid ska skryta om saker man gör bra så ska jag tamefan också göra det.  Detta är ingen comeback för mig. Jag ska alltså bara skryta här litegrann..  Jag har sedan jag blev medlem på Ester&co, 15 februari, tränat varje da...

Av bfalk - 14 februari 2013 13:53


Jag har kommit fram till att min lust att blogga har försvunnit totalt, så är the end of an era här. Eftersom det knappt är någon som läser den här bloggen så behöver jag ju ändå inte ha den kvar. Jag kanske återkommer med en ny blogg, som endast b...

Av bfalk - 11 februari 2013 21:47


Mamma har dumpat sitt fotbad hon fick i julklapp hos mig, hon säger att vi ska ha delad vårdnad om den, haha. Åååå det är så grymt härligt alltså. Mina onda fötter blir genast gladare och avslappnade, tror det är bra medicin för dom som har ont i fos...

Av bfalk - 11 februari 2013 12:45

"The world goes on and you're gone. The best revenge is to live on and prove yourself." Eddie Vedder ...

Av bfalk - 10 februari 2013 18:30


  FYFAN vilken huvudvärk jag har! Det är inte ofta det händer men när det väl smäller till, PANG! Så göre så ont så det känns som allt ska sprängas. Väldigt oskönt må jag säga.  Och i två dagar har jag städat med mamma hos min bror som ska hyra ...

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards