Alla inlägg den 9 december 2009

Av bfalk - 9 december 2009 18:45

Imorse lyssnade jag på den här låten, man blir så himla glad av den alltså! Vilka problem man än har, om man är trött eller hängig så blir man så partysugen och bara allmänt glad av att höra Jet. Hela deras skiva är som ett lyckopillar, men den här låten gillar jag mest. Du kanske har hört den på olika reklamer, den brukar ofta tas med då.

Lyssna och bli lite gladare i själen!

 Jet - Are you gonna be my girl?

Videon kanske inte är den roligaste, men tryck på play och surfa vidare vettja!


Av bfalk - 9 december 2009 16:15

Igår hittade jag dessa vackra ting för HM, visst är dom fina? Jag skulle väldigt gärna handla in något av det, men det lär gå åt som smör. Tills dess får jag bara njuta. Man vill ju även känna sig fin i sina underkläder, något Sonia har lyckats med! Det är så kul att HM tar in andra designers titt som tätt.

Jag klippte in det lite snabbt på paint, det är därför det ser lite slarvigt ut ;)

  

Du hittar detta här.

Av bfalk - 9 december 2009 16:00

Igår så pajjade min dator totalt, jag vettetusan hur det gick till men internet funkar inte och den bara skriker att det är virus, vilket inte är sant men på nått sätt har det tagit sig in och den funkar inte helt okej.

Därav dåliga inlägg. Jag hatar att vara utan dator eller mobil, man känner sig helt borttappad. Men Andreas är min räddare i nöden, han kommer till mig efter jobbet imorn när jag slutat så han får kika på den. I värsta fall får jag ominstallera den.. Men bara den funkar så blir jag nöjd.

Jag stressar alltid upp mig för sånt här, det är helt otroligt.


Nu sitter jag alltså på jobbet och försöker ta igen allt jag missat, haha.

Abstinens efter en dator? Svar ja. Idag jobbar jag alltså dygn, det är helt okej.

Imorn får jag se om jag hinner ta ner mig på stan och handla lite samt gå på UM.

Men nu har jag inte mycket mer att säga, så om jag är lite frånvarande; misströsta ej! I'll be back.

 

PUSS!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards