Alla inlägg den 10 december 2009

Av bfalk - 10 december 2009 22:45

I tisdags så julpyntade jag ju, det är såååå kul! Jag springer runt som en galen yr höna, flyttar på tomtar, sjunger (skriker) julsånger och skuttar runt. Vi har ett mycket gammalt julband från när jag gick på dagis tror jag, med dom allra bästa jullåtarna. Att det är ett kassetband gör det så mycket roligare! Jag fattar inte hur det har hållit i nästan 20 år.. Men kasett kanske är snäppet bättre än skivor? Who knows.

Vi lyssnade även på Elvis julskiva, åååh loves it! Jag önskar att jag levde när Elvis var på toppen, det skulle ha varit ballt.

Såhär ser det ut iallafall;

(fast tänk er 100 till tomtar lite överallt)

  

      

  

        

Av bfalk - 10 december 2009 20:43

Och den funkar!! JAAAAAAAAAAAAAA, mitt liv är helt igen.

Jag fattar inte hur man kan bli såhär utan datorn, nerverna tar kål på en, haha. Är det såhär en knarkare känner utan en fix?

Men nu är min älskling tillbaka, alldeles för skönt.


Imorse när jag slutade jobbet så kom Andreas, pillade på datorn, vi fick åka till Clas O för att handla en skiva, åka tillbaka, han tog datorn och eftersom jag inte hade mycket annat att göra tog jag en promenad till ica för att ta ut mitt paket med skor sen så storstädade jag rummet IGEN. Ibland tror jag att det bor ett helt gäng i mitt rum, det blir stökigt på cirka 1,5 dag.. Så är jag antar jag.

Så nu är allt fint igen, så det är väll bra antar jag.

Nu sitter jag här med en fullproppad mage med varma mackor och surfar lite. Men jag hinner inte sitta så länge eftersom Criminal Minds snart börjar! :)

Jag har ganska många idéer till inlägg, så håll utkik även ikväll!


PUSS!


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards