Alla inlägg den 20 december 2009

Av bfalk - 20 december 2009 19:45

Nu kommer ett gäng bilder från kvällen, enyoy!

  

    

  

  

  

  

  

  

  

  

 


Bilderna består av mig, mama, Staffan, Gudfar Mats samt Electric Boys. Det blev jätte tokigt när jag skrev under bilderna. 

Av bfalk - 20 december 2009 19:15

Nu är jag back igen, efter festligheterna igår.. Jag har inte alls varit bakis, men har legat och sovit sen jag kom hem. Jag är fortfarande jätte trött, men går väll och lägger mig lite senare.

Kvällen igår var iallafall skiiiitkul! Fan vad glad jag är att jag gick alltså, Electric Boys var skit bra och rockade på jätte länge. Och Conny Bloom var inte ful direkt. Jag kände bartendern som jobbade så det blev shots och drinkar, haha. Dessutom så kände jag en av vakterna där så jag fick en jätte bra plats där jag inte behövde trängas och jag såg jätte bra! :)

Jag skulle verkligen vilja se dom igen, hoppas det händer nångång.


När jag skulle dra därifrån var jag helt plötsligt själv, men tur att man alltid träffar folk man känner. Efter 2 nångång så gick jag hem till Staffan's lägenhet, det kaos snöade hela vägen dit. Jag sov till ett typ, sen var jag hemma vid 3. Jag hann precis hem innan snöstormen satte igång. Och vad jag vet så håller det fortfarande i sig. Jag hoppas det inte snöar imorn, allt blir så mycket jobbigare när man ska göra saker.

Imorn ska jag gå till UM, sen tror jag att jag ska shoppa lite åt mig själv.

Nu orkar jag inte skriva så mycket mer, är helt slö i hela kroppen. Jag lägger upp bilderna från gårdagen alldeles strax oxå, så håll utkik!

Jag har iallafall haft en underbar helg med mycket bra folk och bra musik i! Jag hoppas även ni har haft en rolig helg!  


PUSS!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards