Direktlänk till inlägg 26 december 2009

Den eviga dagen efter

Av bfalk - 26 december 2009 18:15

Nu sitter jag här med en dricka och med en täppt näsa. Jag är alltid förkyld och det vill inte släppa den här gången, jag tror Jessica har smittat mig med den eviga täppan!

Gårdagen var väldigt rolig, synd att jag slösade skit mycket pengar, haha. Men så kan det gå! Smakar det så kostar det, typ. Jessica kom till mig efter 7 nångång, drack cider och vin och bara pratade och lyssnade på bra musik. Efter 10 så kom vi ner på stan, gick till stadshuset där det var dött. Tur att man inte åkte in tidigare. Folket gjorde jag som jag trodde, att de kom vid samma tid även fast det var juldagen. Men efter nån timme så var det fullt och alla dansade och var goa. Jag träffade inte så många jag kände, men jag träffade min gamla vän Diana. Det var skit kul att se henne, hon är bra söt :) Jag visste inte ens att hon var i stan så jag blev så himla paff.

Senare in på natten så blev jag lite trött på ögat (sjukt eller hur!) och så spelade de inte så bra musik även fast Jessica gick fram och sa åt dj;n. Vi gick ut och där mötte jag Anton, vi gick till memento och stog där och såg dumma ut, jag lurade in mig (man ska vara god mot vakterna, det är tricket) och gick runt och letade Alex. Anton ville sova hos mig, så han fick väll det. Han var jätte full och jätte rolig, vet inte hur många gånger jag skrattade åt honom. När vi kom hem så drack han as mycket vatten, jag pratade på och han somnade. Jag fattar inte varför alla blir så trötta när jag känner för att prata..?


Jag har faktiskt inte varit så bakis idag, men har varit dyng trött. Så jag låg och sov halva dagen, sen så har jag sett på Tomten är far till alla barnen. Jag blev jätte chockad att det inte var någon reklam alls, jag menar, den gick ju ändå på 4an.

Jag funderar på vad jag ska hitta på imorn, om jag ska orka ta mig ner på stan eller nått. Egentligen borde jag väll inte slösa pengar, men det är vädret som får avgöra. Jag tänker inte gå ut om det är oväder. No way josé!

  

Superkul!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bfalk - 28 februari 2013 02:35


    Eftersom man alltid ska skryta om saker man gör bra så ska jag tamefan också göra det.  Detta är ingen comeback för mig. Jag ska alltså bara skryta här litegrann..  Jag har sedan jag blev medlem på Ester&co, 15 februari, tränat varje da...

Av bfalk - 14 februari 2013 13:53


Jag har kommit fram till att min lust att blogga har försvunnit totalt, så är the end of an era här. Eftersom det knappt är någon som läser den här bloggen så behöver jag ju ändå inte ha den kvar. Jag kanske återkommer med en ny blogg, som endast b...

Av bfalk - 11 februari 2013 21:47


Mamma har dumpat sitt fotbad hon fick i julklapp hos mig, hon säger att vi ska ha delad vårdnad om den, haha. Åååå det är så grymt härligt alltså. Mina onda fötter blir genast gladare och avslappnade, tror det är bra medicin för dom som har ont i fos...

Av bfalk - 11 februari 2013 12:45

"The world goes on and you're gone. The best revenge is to live on and prove yourself." Eddie Vedder ...

Av bfalk - 10 februari 2013 18:30


  FYFAN vilken huvudvärk jag har! Det är inte ofta det händer men när det väl smäller till, PANG! Så göre så ont så det känns som allt ska sprängas. Väldigt oskönt må jag säga.  Och i två dagar har jag städat med mamma hos min bror som ska hyra ...

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards