Direktlänk till inlägg 28 december 2009

Året 2009

Av bfalk - 28 december 2009 14:15

     

ÅRET
Hur har året 2009 varit för dig? Det har varit bra.
Bättre än förra året? Eftersom jag har ett minne som en guldfisk så vet jag inte, antagligen eftersom jag inte hade idioter efter mig.
Har du träffat några nya vänner? Ja, det kan jag nog påstå.
Någonting du aldrig kommer glömma från 2009? Åh, alla konserter jag hann med!
Har du flyttat under år 2009? Nej, men det har varit bra nära. Även fast inte pengarna hade räckt till.

Har du hittat en ny låt som du älskar? Många.

Isåfall vilken? Man kan inte hitta endast en bra låt på ett helt år..? 
Har du druckit alkohol? Det har nog hänt en, två eller många gånger.

Har du rökt? Hehehhe ja. 

Har du kysst en främling? Det kan ha hänt. Främlingen gjorde det helt frivilligt, lovar!

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2009? Den har legat på minus 10.

Har du varit kär? Icke!

Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja, såklart.

Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja, helt amaziing var det såklart.

Har du haft sex någon gång under året? Ja, jag är inte gift elle.

Har du haft ett hemligt förhållande? Ja, kanske i början av året. Sen kan man inte ha så mycket hemligt i den här lilla skit staden.


SORG&HÄMND
Har någon i din närhet tagit självmord? Nej, och ingen ska göra det heller!

Har någon i din släkt avlidit? Nej, ingen på mammas sida iaf. 

Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Nej, men i wish.

Har du varit i slagsmål? Det är väll nästan likadant? Men nej, jag är en väluppfostrad flicka. Jag säger fula saker sen går jag därifrån.

 


PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? Nej, man ska inte ångra saker. Det är bara onödigt.

Isåfall vad? MEN.

Har du skämt ut dig? Haha, det har väll hänt.

Har du ljugit för en vän? En liten vit lögn kanske, men aldrig sådär stort.

Har du varit ute en hel natt? Ja..

Har du blivit tagen av polisen? Nej, inte vad jag kan minnas iallafall.

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Ja, mys!

Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? Ja, mys!

 


SKOLAN&FRITIDEN
Vilken skola går du i? Jag har slutat skolan. 

Har någon varit elak mot dig i skolan? Nej, då får dom smisk!

Hatar du någon i din skola? Man skall icke hata. Bara onödigt.
Har du gjort något framsteg? Gjorde framsteg, nej. Eller kanske lite. Men det har jag glömt.

Har du haft alla rätt på ett prov? Hahaha.


VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? Jag har för mig att jag redan svarat på detta.

Har du förlorat en vän? Yes. Så jäkla onödigt oxå. Tur att man har andra vid sin sida.

Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Eh, ja det kan man nog säga. Men det blev väll inte så bra med det heller.

Har du gått bakom ryggen på en vän? Nepp.

Har du ljugit för en bästavän? Nepp.

Har du haft en relation med en vän? Ja, man har väll alltid en relation till alla människor?

Har du många killkompisar? Ja, det har jag nog. Och dom är bezt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bfalk - 28 februari 2013 02:35


    Eftersom man alltid ska skryta om saker man gör bra så ska jag tamefan också göra det.  Detta är ingen comeback för mig. Jag ska alltså bara skryta här litegrann..  Jag har sedan jag blev medlem på Ester&co, 15 februari, tränat varje da...

Av bfalk - 14 februari 2013 13:53


Jag har kommit fram till att min lust att blogga har försvunnit totalt, så är the end of an era här. Eftersom det knappt är någon som läser den här bloggen så behöver jag ju ändå inte ha den kvar. Jag kanske återkommer med en ny blogg, som endast b...

Av bfalk - 11 februari 2013 21:47


Mamma har dumpat sitt fotbad hon fick i julklapp hos mig, hon säger att vi ska ha delad vårdnad om den, haha. Åååå det är så grymt härligt alltså. Mina onda fötter blir genast gladare och avslappnade, tror det är bra medicin för dom som har ont i fos...

Av bfalk - 11 februari 2013 12:45

"The world goes on and you're gone. The best revenge is to live on and prove yourself." Eddie Vedder ...

Av bfalk - 10 februari 2013 18:30


  FYFAN vilken huvudvärk jag har! Det är inte ofta det händer men när det väl smäller till, PANG! Så göre så ont så det känns som allt ska sprängas. Väldigt oskönt må jag säga.  Och i två dagar har jag städat med mamma hos min bror som ska hyra ...

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards