Alla inlägg den 3 januari 2010

Av bfalk - 3 januari 2010 19:45


Av bfalk - 3 januari 2010 19:14

     

Ja, just så känner jag mig nu. Jag är jätte seg i skallen och det känns som mina ögon ska torka ut. Nu sitter jag i soffan och glor på Project Runway och käkar cookies. Mysigt och gott!

Gårdagen var helt okej, mamma gjorde jätte god mat och så fick jag ju umgås lite med brorsan även fast han var ganska så sliten och bakis. Vi kollade på AIK dvden och surrade. Jag tänkte dra ut men eftersom Micke skulle på reunion med en gammal kompis så ville jag inte tränga mig på, och fröken fräken ska man ju inte ens tala om.. Ibland önskar jag att jag hade ett skjutvapen, sååå gärna!

Jag blev lite halvless när jag tänkte på att jag skulle sitta ensam hemma med Staffan och mamma som pimplade vin så jag hörde av mig till Robin och hörde vad han hade för sig. Han gjorde inte så mycket så vi bestämde att vi skulle umgås, åkte till han efter nio nångång. Vi skulle kolla på film, men vi pratade mest om precis allting. Det är så kul att vara med honom för vi har exakt samma humor, en väldig sjuk och rolig! Vi skrattade till klockan slog 5 på morgonen, då var jag ganska så trött och somnade. Efter nån timme så såg jag att Robin fortfarande var vaken så jag tvingade han att sova, jag bryr mig ja!

När dagen blev idag så fick jag även väcka honom, jag tänkte hoppa på han men jag tog mig i kragen. Vi var med varandra hela dagen oxå, vid 5 idag så kom jag hem :) Det var riktigt roligt att träffa den där mannen igen, jag hade skit kul iaf!


Jag funderar om jag ska lägga mig i sängen snart och slå igång Mr. Brooks, den ska tydligen vara tokbra. Sen så jobbar jag imorn oxå, 7-17 med morsan faktiskt.

Blogginläggen ska bli bättre, det har varit ganska mycket fullt upp nu dom senaste dagarna.

Håll ut, håll andan osv så kommer jag tillbaka!


Rock on!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards