Alla inlägg den 4 januari 2010

Av bfalk - 4 januari 2010 21:30

3 saker jag skäms för:

1: Människor som inte har någon skam i kroppen, som kan gå över sina kompisar för att få vara någon. Jag blir så less. Dö.

2: Hollywoodfruar

3: Sundsvall (till viss del, ska tilläggas)


3 saker jag är stolt över:

1: AIK

2: Brorsan

3: Mitt jobb på LV7


3 saker jag vill göra år 2010:

1: Se Backyard Babies på Tyrol

2: Umgås mer med vänner

3: Se AIK på Råsunda


3 händelser år 2009 som jag aldrig kommer glömma:

1: När AIK tog SMguld 2lax9

2: När jag fick se Backyard på Gatufesten

3: Min 20årsfest


3 saker jag inte kan klara vardagen utan:

1: Datorn

2: Mitt bankomatkort

3: Musik


3 personer jag avundas:

1: Leffe GW, jag vill oxå vara lika smart!

2: Victoria Beckham, jag vill ha hennes kläder!

3: Pernilla Andersson, jag vill ha hennes man!


3 personer jag utmanar att göra en likadan lista:

 

ALLA ska göra den, annars blir jag arg.

Av bfalk - 4 januari 2010 21:26

Och det kändes braaaaaaa...


  

Backyard Babies live @ Tyrol, Stockholm 28 Januari 2010.

Kommer bli grymt!

Av bfalk - 4 januari 2010 17:15

Äääntligen hemma i värmen! Shit vad kallt det varit idag, dessutom har det snöat. Jag vill inte mer, jag vill ha sol och värme!

Idag har jag jobbat, jag har inte gjort så himla mycket vettigt. Jag jobbade med morsan, så imorse väckte hon mig klockan 5. Det borde vara olagligt att gå upp så tidigt alltså, min kropp tycker inte alls om det. Jag kom upp iallafall, käkade lite sen så vandrade vi till jobbet. Det var riktigt skönt men mina kinder fick köldskador tror jag. Samma sak när jag gick därifrån, jag höll på att frysa ihjäl.

Nu njuter jag i värmen med massa kläder och en filt, jag lyssnar på Fanfanfan med Thåström. Det har varit en helt okej dag ändå.


Kvällen börjar snart och klockan 8 ska jag kolla på sporten's årskrönika mest för att dom självklart ska visa AIK!

Och snart kommer väll mamma hem, så ska vi käka och sånt dårå. Imorn tror jag att jag ska följa henne med ner till stan när hon går till jobbet och så ska jag lägga in lite pengar på banken. Snart ska jag beställa lite grejor, vad det är får ni nog se lite senare!


PUSS!

Av bfalk - 4 januari 2010 17:00

 

   

    

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards