Alla inlägg den 6 januari 2010

Av bfalk - 6 januari 2010 17:45

My favorite guuuurl! :)

 



Av bfalk - 6 januari 2010 14:14

Sitter jag och kollar på live dvden jag har med Danko Jones. Sjuuuukt bra, jag vill se han igen. Å igen. Å igen.


Av bfalk - 6 januari 2010 13:00

Är inte helt okej. Jag mår jätte illa och har ont i min mage, jag är seg och på dåligt humör. Nej, några sociala fraser blir det inte idag! Mamma blir tokig och undrar vadfan det är med mig, men att fråga sjysst och ta reda på problemet är väll kanske lite bättre.. Vad vet jag. När jag får barn ska jag kasta ut dom när dom börjar skrika och inte lyder mig. Eller göra som Robin och låser in dom i källaren. Nej, nu var jag grov. Det blir så när man är på dåligt humör, eller hur?

Det enda bra som har hänt idag var att jag drömde om Dregen, han var på besök i birsta och rullade skivor. Senare så kom även Betnér och var rolig. Jag träffade en "vän" (jag vet inte riktigt hur man ska definiera denna brud, hon har spottat ur sig en och en annan dum sak på senaste tiden) som jag sa precis vad jag tänkte och tyckte till. Som vanligt är det lättare i drömmarna, ibland kan man ju inte få den kontakten i verkligheten, något som man vill.


Idag då? Ja, jag ska färga håret och vara tråkig mest hela dagen. Jag tror jag ska se några filmer, lyssna på Backyard och stänga in mig på rummet.

Jag funderar på att stänga ner bloggen ett tag, eller kanske bara ha inlägg om shopping, bilder, musik osv. Läsartalet har rasat, så jag tror nog att jag inte är så rolig som jag ser ut.

Fan.


Nu ska jag ta på mig kläder.

Puss.

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards