Alla inlägg den 16 januari 2010

Av bfalk - 16 januari 2010 21:00

Jag har inte fattat än att jag ska se ett sånt stort band som Rammstein. Jag kom ihåg i mina yngre år hur gärna ville se dom, det är sjukt vad hårda och bra dom är!

Jag kommer bli hjärndöd, men det är det lätt värt. Kolla bara in Til (sångaren), han har inte bara utséendet med sig utan hela jävla cooligheten. Fint ord va, jag kom på det nu.

Det här ska jag slå på imorn, kvart i 7 på morgonen så får grannarna smaka på riktig musik :) Hämden är ljuv som man brukar säga.

Rammstein - Du Hast, live.

Rammstein - Rammstein, live.

Brutalt.


Av bfalk - 16 januari 2010 20:30

"En galning, som vet att han är det, är klok. Men en galning som tror att han är klok är verkligen en galning."

/Dhammapada

Av bfalk - 16 januari 2010 17:33

  

Nu sitter jag på jobbet, det har varit en helt okej dag. Snart börjar kvällen och snart får jag gå hem. Det hade gått ännu bättre om jag faktiskt hade fått sova nått inatt, men grannen valde att starta värsta röjfesten = jag fick lida. Dom sprang upp och ner i trapphuset, smällde i dörrarna, skrek som några dårar, bråkade och spelade jätte hög musik. Om jag hade haft ett skjutvapen hade jag lätt använt det. Jag blev så jäkla less. Visst, alla ska få festa, men vart tog respekten vägen? Det var som att dom bodde i sitt eget lilla hus. Och vad är dealen med att hänga UTANFÖR lägenheten och i trappuppgången? Jag tror jag tänkte alla fula ord och kom nog på några nya när jag ändå var igång.

Imorse när jag vaknade var jag då inte den piggaste, men jobbet har inte blivit lidande. Vad som dock är lidande är mina höfter, det var verkligen tur att jag tog med mig piller! Konstigt att det inte blivit bättre, kylan har ju trots allt gått ner..


När jag kommer till Bergsgatan så ska jag ta en lång dusch och mysa ner mig framför tven och förhoppningsvis få lite mer sömn inatt.

Det är en lika lång dag/kväll imorgon så man vill ju helst vara ganska pigg!


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards